Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

b000t skrev:Efter min mening er det den bedste sko til squat foruden VL/SL sko.
Den er HELT flad, sålen er ikke så høj, og gjort i et ok fast matriale. Derudover er den så slidstærk at den holder LANG tid. Det er 600 kr velinvisteret!

Trovavai skrev:b000t skrev:Efter min mening er det den bedste sko til squat foruden VL/SL sko.
Den er HELT flad, sålen er ikke så høj, og gjort i et ok fast matriale. Derudover er den så slidstærk at den holder LANG tid. Det er 600 kr velinvisteret!
Der koster et mirunz så det samme - og det er et noget bedre valg til squat

Trovavai skrev:b000t skrev:Efter min mening er det den bedste sko til squat foruden VL/SL sko.

Xiva skrev:Trovavai skrev:b000t skrev:Efter min mening er det den bedste sko til squat foruden VL/SL sko.
Du så godt at han skrev "Efter min mening er det den bedste sko til squat foruden VL/SL sko. " hvorefter du linker til en VL/SL sko.
Kan slet ikke se hvorfor folk ville købe en billigere squat sko, og gå på kompromis med kvalitet. Som jeg nævnte før, så holder en kvalitets VL sko (som adistar) ihvertfald 10 år, og kan sagtens holde længere. Hvis du gør det op i hvad den kommer til at koste dig per år og tænker på hvor meget du bruger den.. så er pengene godt givet ud.
Der er masser af folk der squatter i Spezials. Et par af mine træningskamerater i AAK squatter 2xbw i spezials. Hvis man har mobiliteten er det helt fint.

Asomugha skrev:Hvor godt fungerer Adidas Spezial til squat? Umiddelbart ser det ud til at være nogle sko der ville fungere fint. Overvejer bare at investere i et par som jeg både kan bruge til squat og til Badminton og Bordtennis så ville bare høre om folks erfaringer.

Asomugha skrev:Tror jeg prøver at investere i et par, om ikke andet kan jeg altid bruge dem i andre sammenhænge end squat. Har alligevel hidtil kun prøvet at squatte i allstars/canvas sko, så har heller ikke så meget at sammenligne med

justdie skrev:Jeg squatter uden sko, er det ikke bedst?

Almond skrev:justdie skrev:Jeg squatter uden sko, er det ikke bedst?
Der er ikke noget "bedst". Det afhænger af din kropsbygning, mobilitet mv. hvad der er bedst for netop dig.

Xiva skrev:Almond skrev:justdie skrev:Jeg squatter uden sko, er det ikke bedst?
Der er ikke noget "bedst". Det afhænger af din kropsbygning, mobilitet mv. hvad der er bedst for netop dig.
Det vil aldrig være fordelagtigt at squatte i bare føder, ligemeget hvordan du er bygget og hvordan din mobilitet er.

Hvorfor, hvis man har mobilitet nok?Xiva skrev:Det vil aldrig være fordelagtigt at squatte i bare føder, ligemeget hvordan du er bygget og hvordan din mobilitet er.

Biiver skrev:Hvorfor, hvis man har mobilitet nok?Xiva skrev:Det vil aldrig være fordelagtigt at squatte i bare føder, ligemeget hvordan du er bygget og hvordan din mobilitet er.
Generelt har folk dog ofte ikke det, hvorfor sko er at foretrække. Jeg ville sige hvis man mangler mobilitet, så er en VL-sko at foretrække. Ellers er en flad sko med hård sål fin. Hvis man ikke vil investere i nye sko og kun har klassiske joggingsko, så er det stadig bedre end bare tæer, hvis man ikke har mobilitet nok.

Biiver skrev:Hvorfor, hvis man har mobilitet nok?Xiva skrev:Det vil aldrig være fordelagtigt at squatte i bare føder, ligemeget hvordan du er bygget og hvordan din mobilitet er.
Generelt har folk dog ofte ikke det, hvorfor sko er at foretrække. Jeg ville sige hvis man mangler mobilitet, så er en VL-sko at foretrække. Ellers er en flad sko med hård sål fin. Hvis man ikke vil investere i nye sko og kun har klassiske joggingsko, så er det stadig bedre end bare tæer, hvis man ikke har mobilitet nok.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster