Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:De har vel ikke kunne nå at sende det ud endnu? Det kom frem igår?

Muscle Shark skrev:Garik skrev:De har vel ikke kunne nå at sende det ud endnu? Det kom frem igår?
Det tænkte jeg også. Umiddelbart synes jeg det lyder vammelt, men det skal da helt klart smages før man kan udtale sig om det.
RippedInFourWeeks skrev:Garik skrev:De har vel ikke kunne nå at sende det ud endnu? Det kom frem igår?
det tror jeg også er tilfældet, men man ved jo aldrig om der nu var hurtig levering

Garik skrev:Øhh nej? Chocolate cookie er total yndlingssmag!

Monin skrev:Jeg har overvejet, om man kunne lave en opskrift med dem - Måske bage cookies af en art!
?
Monin skrev:Jeg har overvejet, om man kunne lave en opskrift med dem - Måske bage cookies af en art!

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Jobs skrev:Har lige blandet en smagsprøve med koldt vand (laktose intolerance ftl), men til trods for det smager det altså fantastisk godt!!
Og så skummer det stort set ikke, hvilket jeg har oplevet, at bodylabs whey ellers er slem til at gøre.
8/10

newbiepumper skrev:Synes ikke den er så attraktiv med sin søde og lidt kedelige smag (i 400ml mælk i hvert fald). Foretrækker hellere bodylab's proteinpulver med banan- eller ferskensmag. Dog er den ikke værre end bodylabs alm. choko.

Dingo skrev:Jeg er så solgt med den nye smag! Fuck den er god.
Men igen, altid have flere varianter hjemme, så man kan veksle

OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Skulle måske prøves..
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster