Har set mig lidt lun på en af pigerne der arbejder i mit træningscenter, så har gået lidt og overvejet om jeg skal invitere hende ud. Vi har snakket en lille smule sammen et par gange, bare mest small talk.
Meeeeen..... Kan ikke rigtigt gøre op med mig selv om det er go eller no-go, at invitere hende ud mens hun er på arbejde.. Måske vil hun føle at det er ubehageligt, at hun skal tage stilling til sådan noget når hun er på arbejde, da hun jo egentligt bare er der for at yde kunderne en service, jeg er trods alt bare en "fremmed kunde" for hende.. Indtil videre i hvertfald. Men kan bare ikke rigtigt slippe tanken om hende men igen så vil jeg jo ødelægge alle mine chancer hvis hun får en meget ubehagelig oplevelse, jeg har ikke mødt hende andre steder end i træningscenteret så alternative steder at spørge hende findes ikke rigtigt. Har så også tænkt på at gøre det om aftenen når der ingen andre mennesker der er, men er stadig bange for at det vil blive ubehageligt for hende
Det er lidt svært at forklare så derfor det er blevet lidt rodet (har aldrig været super god til hverken at formulere mig, eller forklare mine følelser) sig til hvis I ikke helt forstår det, så skal jeg prøve at forklare det på en anden måde.

Eller du kan bare spørger direkte om hun vil ses uden for trænings centeret til et eller andet...