Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Jeg gad virkelig godt vide hvor den med højde og styrketræning er kommet fra.

Dingo skrev:Jeg gad virkelig godt vide hvor den med højde og styrketræning er kommet fra.

men jeg ser på det sådan her: Jeg kommer til at have en støre ramme ind en på 190cm, det vil sige at jeg ikke en gang behøver at træne lige så meget som han på 190cm. For at se lige så visuelt bred ud 

jonathanson skrev:Jeg er 167cm, og er også 18 år. Jeg er heldig hvis jeg bliver 170men jeg ser på det sådan her: Jeg kommer til at have en støre ramme ind en på 190cm, det vil sige at jeg ikke en gang behøver at træne lige så meget som han på 190cm. For at se lige så virtuelt bred ud

Sprinto skrev:Så en dokumentar om en gut på dværgvæksthormoner engang. De nævnte at den person i verden der har tilføjet mest til sin højde var 7cm over en lang årrække med div. stoffer osv. De fleste på væksthormoner opnår 2-3cm, hvilket jo ikke ligefrem er værd at råbe hurra for ;)..
Så hvis jeg var dig så ville jeg være stolt af dine 170cm, fordi jeg er nemlig af mine..

A Menace To Chicken skrev:I stærkmand ser man fra tid til anden atleter af garderhøjde, men der er ligeså mange korte gutter der henter guld dér.

incognito skrev:A Menace To Chicken skrev:I stærkmand ser man fra tid til anden atleter af garderhøjde, men der er ligeså mange korte gutter der henter guld dér.
Ahh, dér kommer du på dybt vand. I stærkmand er det også en fordel at være høj, fordi der er så mange laste og dødløft type øvelser, hvor lange arme er en fordel. Du ser ikke mange gode stærkmænd under 185.

Thegame skrev:Topicstarter: En høj proteins diæt, nok med søvn, og motion/styrketræning, er alle faktorer der kan påvirke hvor meget væksthormon du har i kroppen ( hvor høj du bliver).. Om det er 2 eller 12 centimeter skal jeg ikke gøre mig klog på. Men dvs. at den mest effektive måde at booste din højde på, er at leve som bb´er![]()
Det du snakker om med HgH (væksthormon), drop det, læger giver kun på recept, og det er svært at få fat på noget som rent faktisk virker. Hvis du begynder at tage HgH, så husk på at alle piller, spray osv. Er en omgang bullshit. Det virker kun ved injektion.

Anker skrev:Thegame skrev:Topicstarter: En høj proteins diæt, nok med søvn, og motion/styrketræning, er alle faktorer der kan påvirke hvor meget væksthormon du har i kroppen ( hvor høj du bliver).. Om det er 2 eller 12 centimeter skal jeg ikke gøre mig klog på. Men dvs. at den mest effektive måde at booste din højde på, er at leve som bb´er![]()
Det du snakker om med HgH (væksthormon), drop det, læger giver kun på recept, og det er svært at få fat på noget som rent faktisk virker. Hvis du begynder at tage HgH, så husk på at alle piller, spray osv. Er en omgang bullshit. Det virker kun ved injektion.
Pas på du ikke rådgiver i hvordan man tager steroider. Og hGH som spray?
Hvis han allerede er 18 så er chancerne for at han vokser meget mere ikke ret store, hvis de overhovedet er der.

Anker skrev:Thegame skrev:Topicstarter: En høj proteins diæt, nok med søvn, og motion/styrketræning, er alle faktorer der kan påvirke hvor meget væksthormon du har i kroppen ( hvor høj du bliver).. Om det er 2 eller 12 centimeter skal jeg ikke gøre mig klog på. Men dvs. at den mest effektive måde at booste din højde på, er at leve som bb´er![]()
Pas på du ikke rådgiver i hvordan man tager steroider. Og hGH som spray?
Hvis han allerede er 18 så er chancerne for at han vokser meget mere ikke ret store, hvis de overhovedet er der.

A Menace To Chicken skrev:I The Iron Game er det ikke just en fordel at være høj.. - det er det hvis du er svømmer, højdespringer og til en vis grad i div. kampsportsgrene....:

A Menace To Chicken skrev:incognito skrev:A Menace To Chicken skrev:I stærkmand ser man fra tid til anden atleter af garderhøjde, men der er ligeså mange korte gutter der henter guld dér.
Ahh, dér kommer du på dybt vand. I stærkmand er det også en fordel at være høj, fordi der er så mange laste og dødløft type øvelser, hvor lange arme er en fordel. Du ser ikke mange gode stærkmænd under 185.
True, true.. - men de findes fra tid til anden. Men det passer vel meget godt at påstå at broderparten af de succesfulde SM'ere ligger ml. 180 og 190cm.

A Menace To Chicken skrev:.. og væksthormon/HGH gør dig ikke højere.
A Menace To Chicken skrev:.. og væksthormon/HGH gør dig ikke højere.

Lyngbeck skrev:A Menace To Chicken skrev:.. og væksthormon/HGH gør dig ikke højere.
Havde vi ikke engang i bruger der hed Igor der påstod at ha' vokset 5-6 centimeter pga hgH

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster