Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Puxi skrev:Hej folkens..
Jeg sidder faktisk og "skammer" mig lidt.. Jeg har for et par dage siden meldt mig ind i fitness world og jeg har planlagt at tage op og træne i morgen tidligt. Men, det er sådan at jeg er langt fra tilfreds med mit eget image, kropsbygning osv. Og jeg har besluttet, at nu var det nu jeg skulle gøre noget ved det.. Men jeg er ikke meget for, at gå sådan et sted nu hvor jeg er lidt overvægtig..
Hvordan ser i på folk med et par ekstra kilo sådan et sted?
Tænker i? "Hvordan kunne han/hun lade det komme så vidt?
- "Det er fedt at han/hun gør noget ved det"
- "eller er i bare ligeglade"?

8800 skrev:Fedt at de gør noget ved det. Sådan har jeg det helt klart

flamingopikken skrev:Det er dog fuldstændig latterligt, når man ser en stor trunte på 120 kg, der bruger 10-15 minutter på cardio-cyklen på laveste indstilling, for derefter at købe 2 proteinbarer og køre hjem i bil. Og det ser jeg ret tit på mit arbejde.

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Nders skrev:Jeg ser alle som konkurrenter i mit center. Dvs. at jeg elsker at se folk opgive deres træning, og hader tilgengæld at se folk som får opbygget sig en flot fysik.
- Jeg er egentligt ikke særlig sød.
Henviser til min signatur --->>

Dingo skrev:flamingopikken skrev:Det er dog fuldstændig latterligt, når man ser en stor trunte på 120 kg, der bruger 10-15 minutter på cardio-cyklen på laveste indstilling, for derefter at købe 2 proteinbarer og køre hjem i bil. Og det ser jeg ret tit på mit arbejde.
Haha griner at vi skrev stort set det samme...jeg var bare længe om at skrive mit indlæg, men havde ikke set at du havde skrevet det her også. Former MG users FTW!

flamingopikken skrev:Dingo skrev:flamingopikken skrev:Det er dog fuldstændig latterligt, når man ser en stor trunte på 120 kg, der bruger 10-15 minutter på cardio-cyklen på laveste indstilling, for derefter at købe 2 proteinbarer og køre hjem i bil. Og det ser jeg ret tit på mit arbejde.
Haha griner at vi skrev stort set det samme...jeg var bare længe om at skrive mit indlæg, men havde ikke set at du havde skrevet det her også. Former MG users FTW!
Great minds think a likeJeg savner sgu lidt psykosen på MG i ny og næ!

Nders skrev:flamingopikken skrev:Dingo skrev:flamingopikken skrev:Det er dog fuldstændig latterligt, når man ser en stor trunte på 120 kg, der bruger 10-15 minutter på cardio-cyklen på laveste indstilling, for derefter at købe 2 proteinbarer og køre hjem i bil. Og det ser jeg ret tit på mit arbejde.
Great minds think a likeJeg savner sgu lidt psykosen på MG i ny og næ!
Haha! Har ofte tænkt på om der mon ikke er et par brugere herinde fra MG. K00rgs@psykosen var for grinern ;-)
OT slut herfra.
jeg kan bare huske aktive brugere som Onkel Morfar, SuperSonic, ProRaceStalker (PRS) osv... Kender SS og PRS og især PRS gik sgu ikke af vejen for en god psykose
zmile2me skrev:@Dingo m.a.: Jeg er for så vidt enig i at man ved "mindre seriøse" personer der træner, kan tænke, at det ser da lidt latterligt ud. Men reelt kan man jo ikke vide om personen døjer med en form for skade der begrænser præstationsevnen i hvor hurtigt/langt man kan løbe/cykle eller hvor tungt/mange reps man kan løfte. Jeg har da selv prøvet at være begrænset af små-skader, hvor man er irriteret over at man ikke kan yde det man plejer. Og så er det også bedre at den tykke dame cykler en lille tur (som måske kan være rigtig hård for hende) end slet ikke at gøre det.
@trådstarter: Jeg tror, at det kan være rigtig svært som fx overvægtig at overvinde den mentale barriere, der er ved at komme i et fitnesscenter, hvor der er masser af slanke/trænede folk i smart træningstøj mv. --> Men jeg tænker hver gang jeg ser overvægtige træne: Hvor er det fedt de gør noget ved det - håber de man holde motivationen! Så et råd er når du er i center: prøv ikke at tænke på hvad andre går og laver eller tænker. Fokuser udelukkende på din egen træning: hvordan skal jeg løfte i næste sæt, hvor mange reps, hvor tungt, hvad skal min næste øvelse være osv. FOKUS er vigtigt og holder een til ilden ;)
Mvh.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster