Cutler vejer 132.3 kg på disse billeder, større, fyldigere og hårdere. Imo læg mærke til hans latspread, det er nice!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69178 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JamesSyday
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049993 indlæg i 100493 emner
0 nye indlæg i dag

Men ja total fed form, men tror i han vinder?

heli0z- skrev:Sikker vinder !
Han har virkelig gjort meget i år, og det bliver hans livs form han stiller op i til Mr. O 2008 ....

BBfreak skrev:hvorfor fanden vil han "kun" vinde det 3 gange?
det var dog et retarderet mål at ha..
hvofor ikk ha som mål at slå Coleman?..
jeg hepper nu på martinez, da jeg sys han er meget meget meget bedre bygget og har den fedeste form..
men folk kan åbenbart li cutler, og hvis han ku vinde mere end 3 gange er det da dumt at stoppe..
)
kuglen skrev:heli0z- skrev:Sikker vinder !
Han har virkelig gjort meget i år, og det bliver hans livs form han stiller op i til Mr. O 2008 ....
selvfølgelig stiller han op til mr o i år.
han har altid sagt at hans mål er at vinde mr O 3 gange, og når han har gjort det ville han stoppe. det sagde han også efter sidste mr. o da han vandt det for 2. gang.. og med den form han levere allerede er han imo godt på vej til at vinde den for 3. gang.

kuglen skrev:min top 3 hedder cutler , martines og wolf.

essensen skrev:kuglen skrev:heli0z- skrev:Sikker vinder !
selvfølgelig stiller han op til mr o i år.
han har altid sagt at hans mål er at vinde mr O 3 gange, og når han har gjort det ville han stoppe. det sagde han også efter sidste mr. o da han vandt det for 2. gang.. og med den form han levere allerede er han imo godt på vej til at vinde den for 3. gang.
Øhh - Helio skrev ikke noget om han ikke ville stille op ? Læs posten igen

essensen skrev:kuglen skrev:min top 3 hedder cutler , martines og wolf.
Martinez stiller ikke op i år!
Min top 3 (og ikke sådan jeg så den være):
Cutler
Dexter
Heath
(Wolf)

schulz skrev:essensen skrev:kuglen skrev:min top 3 hedder cutler , martines og wolf.
Cutler
Dexter
Heath
(Wolf)
Martinez udtalelse til Flex Magazine July 2008.
"It's looking good that I will be in the Mr. Olympia. I lost a little bit of size in my legs, but not too much. I've been training everything else as always, so i will definitely be ready, especially for Jay Cutler. I assure you i will be competitive with him. I'm always competitive with Jay."
Men intet er stadig sikkert.

essensen skrev:schulz skrev:essensen skrev:kuglen skrev:min top 3 hedder cutler , martines og wolf.
Cutler
Dexter
Heath
(Wolf)
"It's looking good that I will be in the Mr. Olympia. I lost a little bit of size in my legs, but not too much. I've been training everything else as always, so i will definitely be ready, especially for Jay Cutler. I assure you i will be competitive with him. I'm always competitive with Jay."
I hans sidste udtalelse var udmeldingen han ikke skulle deltage og det er jeg ret sikker på stadig er tilfældet. Hvis du ser det seneste interview med Jay Cutler på bodybuilding.com snakker de også om hvem han skal passe på - og der snakker de ikke om Martinez som deltager. Det er i øvrigt et helt nyt interview (9 weeks out)

S.K skrev:Cutler vinder, men har aldrig haft formen til at vinde. Han vinder fordi han har kontakterne og sponsorene iorden.
Victor ville ikke kunne slå ham i år ligemeget hvor meget bedre han ser ud, som han jo gør. Tror simpelthen Mr.O er for korrupt og vinderen er udvalgt flere måneder inden konkurrencen. Lige lidt ot.

schulz skrev:essensen skrev:schulz skrev:essensen skrev:kuglen skrev:min top 3 hedder cutler , martines og wolf.
Cutler
Dexter
Heath
(Wolf)
I hans sidste udtalelse var udmeldingen han ikke skulle deltage og det er jeg ret sikker på stadig er tilfældet. Hvis du ser det seneste interview med Jay Cutler på bodybuilding.com snakker de også om hvem han skal passe på - og der snakker de ikke om Martinez som deltager. Det er i øvrigt et helt nyt interview (9 weeks out)
Det er jo fordi der ikke er nogen der ved om martinez deltager eller ej, det er stadig i det uvidsteTja hvis hans sidste udmeldelse er senere end den 14 july så kan det være. Men ellers er der ingen der ved noget med sikkerhed udover martinez selv
Victor Martinez To Sit Out Olympia!
Written by Dave Palumbo
Monday, 14 July 2008
On the eve of Kai Greene's announcement that he's skipping the Mr. Olympia, Victor Martinez (last year's runner up) also revealed that he'll wait till the 2009 Arnold Classic to step back onstage. Martinez has been rehabbing a torn patellar tendon that occurred 6 weeks prior to the 2008 Arnold and according to him, "I just won't be ready in time to be my best."
Most industry experts speculated that it would take a miracle for Martinez to recover from such a severe injury in time to compete at this year's "Big Show"; however, despite the naysayers, Martinez almost pulled it off.
"I could do it if I really wanted to, but the results would be no different from last year. I want to show up with a better package than last year and kick some ass!".
When asked who he thought would take home the title this year, Martinez answered quickly, "If Jay shows up in shape, it's his show!"

essensen skrev:schulz skrev:essensen skrev:schulz skrev:essensen skrev:kuglen skrev:min top 3 hedder cutler , martines og wolf.
Cutler
Dexter
Heath
(Wolf)
Det er jo fordi der ikke er nogen der ved om martinez deltager eller ej, det er stadig i det uvidsteTja hvis hans sidste udmeldelse er senere end den 14 july så kan det være. Men ellers er der ingen der ved noget med sikkerhed udover martinez selv
Og du må æde dine ord
Victor Martinez To Sit Out Olympia!
Written by Dave Palumbo
Monday, 14 July 2008
On the eve of Kai Greene's announcement that he's skipping the Mr. Olympia, Victor Martinez (last year's runner up) also revealed that he'll wait till the 2009 Arnold Classic to step back onstage. Martinez has been rehabbing a torn patellar tendon that occurred 6 weeks prior to the 2008 Arnold and according to him, "I just won't be ready in time to be my best."
Most industry experts speculated that it would take a miracle for Martinez to recover from such a severe injury in time to compete at this year's "Big Show"; however, despite the naysayers, Martinez almost pulled it off.
"I could do it if I really wanted to, but the results would be no different from last year. I want to show up with a better package than last year and kick some ass!".
When asked who he thought would take home the title this year, Martinez answered quickly, "If Jay shows up in shape, it's his show!"

love-bb skrev:troede cutler vejede mere end han gør. ?

the-QB skrev:love-bb skrev:troede cutler vejede mere end han gør. ?
han er ikke særlig høj jo.. jeg kan ikke huske det, men er vist i den lave ende af 170'erne..

Infinity skrev:the-QB skrev:love-bb skrev:troede cutler vejede mere end han gør. ?
han er ikke særlig høj jo.. jeg kan ikke huske det, men er vist i den lave ende af 170'erne..
I følge kilder på nettet er han 174-175,5cm høj, så det er godt nok mange kg at slæbe rundt på

han er 178.

SebastianP skrev:han er 178.
På Wikipedia står der nu at han er 5'9'' (175,5 cm.)
Height: 5'9" / 175 cm.
Contest weight: 274 lbs / 125 kg.
Off-season weight: 295 lbs / 141 kg.
Arms: 22" / 57 cm.
Chest: 58" / 147.5 cm.
Waist: 34" / 86.5 cm.
Thighs: 31" / 78.5 cm.
Calves: 20" / 51 cm.
Derimod er Dorian Yates og Markus Rühl 178 cm høje.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster