Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Taekwondo body skrev:Hvorfor tager i overhovedet proteinpulver ?
Det kan jo sagtens lade sig gøre uden:-) ?

MadPanda skrev:Jeg spiser link slettet da kvaliteten er god og fordi jeg er fattig.
Edit: Sej censur. Man må gerne skrive mærker, men ikke linke til forhandlere. Hvad gør jeg forkert?

Dingo skrev:Taekwondo body skrev:Hvorfor tager i overhovedet proteinpulver ?
Spiser du kød? Hvorfor? Det kan sagtens lade sig gøre uden.

MadPanda skrev:Jeg spiser link slettet da kvaliteten er god og fordi jeg er fattig.
Edit: Sej censur. Man må gerne skrive mærker, men ikke linke til forhandlere. Hvad gør jeg forkert?

Taekwondo body skrev:Dingo skrev:Taekwondo body skrev:Hvorfor tager i overhovedet proteinpulver ?
ja det er rigtigt nok og smager også udemærket. Men bliver i mætte af det kontra en god grovbolle med salat og kylling ?

Dingo skrev:Taekwondo body skrev:Hvorfor tager i overhovedet proteinpulver ?

Taekwondo body skrev:Dingo skrev:Taekwondo body skrev:Hvorfor tager i overhovedet proteinpulver ?
Jeg har fået svar på mit spørgsmål fra andre kilder,
syntes din komentar er på et lidt lavt plan da det er en debat side du befinder dig på.

Jeg har fået svar på mit spørgsmål fra andre kilder,
syntes din komentar er på et lidt lavt plan da det er en debat side du befinder dig på.

Dingo skrev:Inden the internet knights kommer på banen, så husk at det er ganske tilladt at skrive navne på andre mærker af proteinpulver, bare ikke links til forhandlere.

Moose skrev:Dingo skrev:Inden the internet knights kommer på banen, så husk at det er ganske tilladt at skrive navne på andre mærker af proteinpulver, bare ikke links til forhandlere.
nå, det har jeg ellers fået en advarelse for at gøre

Garik skrev:MadPanda skrev:Jeg spiser link slettet da kvaliteten er god og fordi jeg er fattig.
Du linker til forhandlere. Det må du ikke. Det er fejlen, du begår. Hvis en forhandler samtidig er producent, bliver navnet automatisk slettet.

Moose skrev:Garik skrev:MadPanda skrev:Jeg spiser link slettet da kvaliteten er god og fordi jeg er fattig.
Du linker til forhandlere. Det må du ikke. Det er fejlen, du begår. Hvis en forhandler samtidig er producent, bliver navnet automatisk slettet.
Så det er ca. alle mærker man ikke må benævne til?
Men hvis du skriver navnet på en webshop, der går i censuren, vil det blive - tada - censureret 

Garik skrev:Moose skrev:Garik skrev:MadPanda skrev:Jeg spiser link slettet da kvaliteten er god og fordi jeg er fattig.
Så det er ca. alle mærker man ikke må benævne til?
Du må nævne lige så mange mærker, du har lyst tilMen hvis du skriver navnet på en webshop, der går i censuren, vil det blive - tada - censureret
Dingo skrev:Inden the internet knights kommer på banen, så husk at det er ganske tilladt at skrive navne på andre mærker af proteinpulver, bare ikke links til forhandlere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster