Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

benyamin skrev:Betaler 250,- pr måned.

icopy skrev:benyamin skrev:Betaler 250,- pr måned.
Det er mange penge

icopy skrev:benyamin skrev:Betaler 250,- pr måned.
Det er mange penge

jensagv skrev:Jeg betaler 200 kr. om måneden i SPH-gym i Aalborg. Et center der er endnu bedre end Performance Gym og The Gym - Genialt.

Monin skrev:HOME GYM, HOME GYM!

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Lean2000 skrev:280kr Dyrt måske. Men man træner i fred i privat ejet center. ingen damer. Hvor alle kender alle. En stor trænings familie.
oldschool gym med rigelig vægt
hr_bjoern skrev:jensagv skrev:Jeg betaler 200 kr. om måneden i SPH-gym i Aalborg. Et center der er endnu bedre end Performance Gym og The Gym - Genialt.
Hvad bygger du det på?

icopy skrev:Lean2000 skrev:280kr Dyrt måske. Men man træner i fred i privat ejet center. ingen damer. Hvor alle kender alle. En stor trænings familie.
oldschool gym med rigelig vægt
Damer er da dejlige i et center. :-)!
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Nders skrev:PG Svendborg er rigtig stort. PG Århus er efter min mening for småt (især omkring rushhour) til at kunne være et rigtig godt center.
Til topic betaler jeg 149,- om måneden for FW. Kort sagt; billigt lort.

jensagv skrev:hr_bjoern skrev:jensagv skrev:Jeg betaler 200 kr. om måneden i SPH-gym i Aalborg. Et center der er endnu bedre end Performance Gym og The Gym - Genialt.
Hvad bygger du det på?
Hej
Jeg har aldrig været i hverken performance gym eller the gym.
Dog har jeg set deres centre på nettet, og de ser rigtig gode ud. Der er massere af eleiko skiver og stænger og kvalitetsmaskiner.
Dog er der det samme i SPH gym, altså eleiko og maskiner fra life fitness. Dog ser the gym meget småt ud, hvorimod SPH gym er rigtig stort. (Måske er performance gym dog lige så godt.)

jensagv skrev:hr_bjoern skrev:jensagv skrev:Jeg betaler 200 kr. om måneden i SPH-gym i Aalborg. Et center der er endnu bedre end Performance Gym og The Gym - Genialt.
Hvad bygger du det på?
Hej
Jeg har aldrig været i hverken performance gym eller the gym.
Dog har jeg set deres centre på nettet, og de ser rigtig gode ud. Der er massere af eleiko skiver og stænger og kvalitetsmaskiner.
Dog er der det samme i SPH gym, altså eleiko og maskiner fra life fitness. Dog ser the gym meget småt ud, hvorimod SPH gym er rigtig stort. (Måske er performance gym dog lige så godt.)

Nders skrev:Til topic betaler jeg 149,- om måneden for FW. Kort sagt; billigt lort.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster