Jeg personligt ligger mellem 7 og 8 hver dag. Da jeg ikke kan sove mere, desværre

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

the answer skrev:Normalt sover jeg omkring 7-8 timer, men de sidste mange uger har jeg bare ikke kunnet sove og har derfor ligget på 5-6 timer, tops. Kan ikke sove når jeg først får lagt mig, og vågner en halv million gange i løbet af hver nat. Det kan efterhånden godt mærkes i løbet af dagen.

Bay skrev:Cirka 8 timer hver nat og 9 timer i weekenden.

Xiva skrev:Jeg ser mange folk der nævner at de sover mere i weekenderne end i hverdagene. Har i en speciel "teknik" til at sove længere, eller har i bare et rigtigt godt sove hjerte?

Madsen123 skrev:Xiva skrev:Jeg ser mange folk der nævner at de sover mere i weekenderne end i hverdagene. Har i en speciel "teknik" til at sove længere, eller har i bare et rigtigt godt sove hjerte?
Slå uret fra![]()

Xiva skrev:Jeg ser mange folk der nævner at de sover mere i weekenderne end i hverdagene. Har i en speciel "teknik" til at sove længere, eller har i bare et rigtigt godt sove hjerte?

krang skrev:Jeg sover til jeg vågner. Og det sker oftest efter 10 timerHvis jeg er tidligere oppe, plejer jeg at supplere med en middagslur inden aftensmaden,

essensen skrev:Jeg stemte 6 timer - der er nok der jeg gennemsnitligt lander. Jeg ville af hele mit hjerte ønske jeg kunne sove mere, men jeg har gennem de sidste 3-4 år udviklet et virkelig dårligt søvnmønster; jeg vågner altid 2-4 gange om natten, enten for at gå på toilettet eller af lyde og herefter har jeg stort set altid svært ved at falde i søvn igen. Det betyder jeg som oftest får 6-7 timers usammenhængende søvn der på ingen måde er dyb. Det driver mig efterhånden til vanvid da jeg har et ret højt aktivitetsniveau og derfor har brug for at restituere ordentligt hvilket sjældent sker med mit fucked up søvnmønster.
Jeg har desværre læst mig frem til søvnproblemer kun bliver værre med alderen så jeg gruer lidt for fremtiden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster