Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ck92 skrev:Hej bb.dk!
Emnet jeg har tænkt mig at tage op i denne tråd, handler om hvordan man på bedst mulige måde, får det sociale liv til at fungere med træningen.
Jeg har mange venner som træner i deres dagligdag, men forskellen fra dem og mig, er at jeg er langt mere seriøs end de der. Det gælder både selve træningen, men også min kost.
I en alder af 19 år, så er det meget almindeligt at gå meget i byen og drikke alkohol. Men for mig kan det også være et problem, da jeg ikke ønsker at drikke mig i hegnet hver weekend, som mange af mine venner gør det. Jeg kan sagtens være med et par gange, men pga. min seriøsitet omkring min træning, så ser jeg helst, at jeg ikke drikker så ofte.
Det jeg har lyst til at høre jeres mening om, er hvordan I strukturerer jeres liv, så både det sociale og træningen er velfungerende? Jeg har tit været i tvivl om jeg bare skal takke nej tak til en bytur med vennerne eller om jeg skulle tage med, men ikke drikke alkohol. Så får jeg stensikkert kommentaren, at jeg er kedelig osv., og så er jeg bare bange for at vennerne vender mig ryggen, fordi jeg prioterer min træning højere end alkohol.
Så hvordan gør I og hvad er jeres mening?

alwin skrev:Tag i byen og gør dog hvad du har lyst til. Hvis du har lyst til at drikke hver weekend, så gør det. Bare sørg for at du drikker en masse vand og spiser mad før du tager i byen. Og drik noget vand inden du går i seng.
Jeg er lige kommet ind i en ny klasse, og hvis jeg ikke havde deltaget til festerne, så ville jeg ikke have faldet til på nogen måde.
Din træning bør være en del af dit liv, ikke hele dit liv. Du kommer til at fortryde det, hvis du altid bliver hjemme.

Goddavmeddig skrev:Jeg syntes det er 'skønt'? At i et land som Danmark, hvor vi har det godt, lever godt, kan gøre hvad der 'passer' os, skal argumentere hvorfor vi ikke drikker?
Well, jeg hører tit denne her med venner/pigerne..
Hvorfor drikker du ikke? Det er da skide sjovt.
At du tager et smut i byen i ny og næ, skader slet ikke din træning.
Drik nu med os, ellers er du godt nok kedelig...
'Og jeg kunne blive ved.
jeg føler et eller andet sted, det er en dårlig 'stil' vi er havnet i Danmark, hvornår har man skullet begynde hvorfor man ikke drikker?!![]()
-Begrund dog hvorfor DU drikker...

SienZ skrev:ck92 skrev:Hej bb.dk!
Emnet jeg har tænkt mig at tage op i denne tråd, handler om hvordan man på bedst mulige måde, får det sociale liv til at fungere med træningen.
Jeg har mange venner som træner i deres dagligdag, men forskellen fra dem og mig, er at jeg er langt mere seriøs end de der. Det gælder både selve træningen, men også min kost.
I en alder af 19 år, så er det meget almindeligt at gå meget i byen og drikke alkohol. Men for mig kan det også være et problem, da jeg ikke ønsker at drikke mig i hegnet hver weekend, som mange af mine venner gør det. Jeg kan sagtens være med et par gange, men pga. min seriøsitet omkring min træning, så ser jeg helst, at jeg ikke drikker så ofte.
Det jeg har lyst til at høre jeres mening om, er hvordan I strukturerer jeres liv, så både det sociale og træningen er velfungerende? Jeg har tit været i tvivl om jeg bare skal takke nej tak til en bytur med vennerne eller om jeg skulle tage med, men ikke drikke alkohol. Så får jeg stensikkert kommentaren, at jeg er kedelig osv., og så er jeg bare bange for at vennerne vender mig ryggen, fordi jeg prioterer min træning højere end alkohol.
Så hvordan gør I og hvad er jeres mening?
Personligt tager jeg til skolefesterne, men ikke med i byen. Jeg drikker dog ikke.
Jeg ignorerer alle kommentarer om at jeg er kedelig, det må folk selv om.
Hvis dine venner vender dig ryggen fordi du ikke drikker, så er de ikke true friends alligevel, og så er det nok bedre at få det afsluttet alligevel. Hvis du er seriøs omkring din træning og vælger alkohollen fra (Dermed ikke sagt at man ikke må drikke), så må dine venner respektere det, kan de ikke det, så er det vel deres problem.
Hvis det går helt galt slår du bare over i engelsk: "Do you even lift?". - Så er alle andre argumenter invalide.
men til starter, jeg synes du skal gøre hvad du har lyst til men husk alkohol gør ikke tingene sjovere, selvom mange har den op fatning, i det mener jeg at du ikke behøver at drikke eller være fuld, for at have en sjov og hyggelig aften.

Fistandantilus skrev:Det er total latterligt, at være så fanatisk med træningen, at man aldrig drikker, hvis man har lyst til det. Den mellemvej, som folk taler om i tråden, er den man skal finde.
Jeg har ikke lyst til at drikke mig fuld for ofte, men ska' der være fest, så la' der være fest.
Det er en ærlig sag, at man ikke har lyst til at drikke, hvis man f.eks. ikke kan lide det, men hvis man ikke drikker nytårsaften, fordi man gerne vil være seriøs med sin træning, så har man sgu et problem.
Selv ikke Bjarne Riis eller andre store professionelle cykelryttere var så fanatiske. Og jeg ved det, for jeg har drukket mig stive med dem mange gange. Og de var mere seriøse med deres træning, end nogen her på siden nogensinde bliver.
Men mit råde til trådstarter er at tage med ud en gang i mellem. Men ikke hver weekend året rundt.

Fistandantilus skrev:Selv ikke Bjarne Riis eller andre store professionelle cykelryttere var så fanatiske. Og jeg ved det, for jeg har drukket mig stive med dem mange gange. Og de var mere seriøse med deres træning, end nogen her på siden nogensinde bliver..

SandyFrink skrev:Fistandantilus skrev:Selv ikke Bjarne Riis eller andre store professionelle cykelryttere var så fanatiske. Og jeg ved det, for jeg har drukket mig stive med dem mange gange. Og de var mere seriøse med deres træning, end nogen her på siden nogensinde bliver..
Hvad ved du om det, "Fistandantilus".

ptormx skrev:SandyFrink skrev:Fistandantilus skrev:Selv ikke Bjarne Riis eller andre store professionelle cykelryttere var så fanatiske. Og jeg ved det, for jeg har drukket mig stive med dem mange gange. Og de var mere seriøse med deres træning, end nogen her på siden nogensinde bliver..
Hvad ved du om det, "Fistandantilus".
+1
Fandme da en absurd holdning at have Fistandantilus.

Anker skrev:Jeg kender også Lance Armstrong rigtigt godt, og han siger at han aldrig drak alkohol mens han trænede op til en tour.
True story...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster