Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gosser skrev:For det første er det meget svært at vurdere ud fra ét billede - dernæst er det vel ikke os der skal bestemme, om du er tilfreds med din kropKig i spejlet. Hvis du er utilfreds med hvad du ser, så arbejd på det, hvis du er tilfreds, så nyd det.

Schoufit skrev:Hej alle.
I en måned har jeg trænet konstant, tror jeg er fanatisk ;)
Jeg går til boksning mandag, tirsdag, torsdag og fredag (2 timer - 1 t opvarmning + 1 t teknik/sparing)
Onsdag går jeg i fitnessworld (bodyfit), for at variere lidt i min træning. I weekenden styrketræner jeg lidt med en ven.
Min ryg ser således ud indtil videre. Synes i den skal være mere tonet eller er den ok? Jeg er interesseret i en rigtig flot bikinikrop, som ikke ser alt for skåret ud (vil ikke ligne en bodybuilder ), men min krop skal se fit ud til sommer. Skal jeg tabe mig lidt i stedet for at træne mere? Giv mig gerne nogle råd.
Har pt. ikke andre billeder end dette, beklager..
VH Schou

Olai skrev:Enten er du ved at tage en meget stor mexicaner hat af eller på.. Forstår ikke lige din posering. Men det er lidt svært at vurdere på billedet. Smallere talje, men det er genetisk, så ved ikke om du kan få det.

Mogensen skrev:Når du opretter en tråd på et forum, skal du være beredt på at få en masse forskellige meninger. Så der er ingen universel lov om hvordan en piges ryg skal se ud. Nogle vil mene du skal være mere muskuløs så ryg muskulaturen bliver mere tydelig, nogle vil mene du skal holde dig fra at vægttræne, da bare de mindste markeringer på piger skræmmer dem, og så er der helt sikkert en helt del der vil mene det ser godt ud som det er lige nu

vthomas skrev:Nu da der kun er det ene billede, synes jeg umiddelbart, det ser fint ud. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvorfor du poserer på den måde, når du vel ikke har tænkt dig at gå rundt med armene i vejret til sommer?
Hvis du selv er tilfreds, så er der ikke mere at rafle om

Bone-14 skrev:Må vi se fronten og benene?
Ryggen ser efter min mening fin ud

Bone-14 skrev:Må vi se fronten og benene?
Ryggen ser efter min mening fin ud

Maskinen skrev:Fantastisk hvor hjælpsomme og flinke alle folk er når det er en pige der spørger om hjælp..
OT: ser fint ud, men som alle andre har sagt er det jo dig selv som skal leve med det.. IMO er rygmuskler aldrig en dårlig ting

newbiepumper skrev:Du må for guds skyld ikke træne efter mere muskelmasse. Langt de fleste mænd vil ha piger med former, dvs. Muskler er på ingen måde attraktivt hos kvinder. Selvfølgelig vil mange herinde have lidt muskler hos kvinder, men du rammer en meget mindre målgruppe hos mænd, hvis du får mere muskelmasse

TheCzech skrev:newbiepumper skrev:Du må for guds skyld ikke træne efter mere muskelmasse. Langt de fleste mænd vil ha piger med former, dvs. Muskler er på ingen måde attraktivt hos kvinder. Selvfølgelig vil mange herinde have lidt muskler hos kvinder, men du rammer en meget mindre målgruppe hos mænd, hvis du får mere muskelmasse
Ja, for det er jo meget vigtigt, at man hele livet igennem indstiller sine mål efter, hvad andre mennesker synes.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster