Min :
Det værste ved at træne er - kosten

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

halfdanharring skrev:Kunne godt tænke mig at høre jeres svar på hvad Det værste ved at træne er ?
Min :
Det værste ved at træne er - kosten![]()

Critter skrev:Folk der krudter den.

mikkel_baech skrev:Critter skrev:Folk der krudter den.
hvorfor?
Har ikke noget imod personerne, men mere det med at man ser andre vokse eksplosivt, men selv kun rykker langsomt op ad.

Critter skrev:mikkel_baech skrev:Critter skrev:Folk der krudter den.
hvorfor?
Fordi det får mig til at føle at jeg ikke kommer nogen vejneHar ikke noget imod personerne, men mere det med at man ser andre vokse eksplosivt, men selv kun rykker langsomt op ad.
EDIT: Og så det at jeg selv hele tiden skal svare på om jeg krudter den, fordi jeg træner, lo.

olesenkk skrev:tror jeg ikke på! , at nogen tror du krudter, dude få lidt mere og flere kilo på stængerne, dont believe u....

Anker skrev:Det værste er at vide at det er ens gener, der sætter grænsen for ens resultater.

Anker skrev:Det værste er at vide at det er ens gener, der sætter grænsen for ens resultater.

Misterhamper skrev:Anker skrev:Det værste er at vide at det er ens gener, der sætter grænsen for ens resultater.
Det er ikke dine gener der sætter grænsen for dine resultater endnu da

Bone-14 skrev:At æde havregryn og morgenen! Det er absolut forfærdeligt.

Anker skrev:Misterhamper skrev:Anker skrev:Det værste er at vide at det er ens gener, der sætter grænsen for ens resultater.
Det er det da?

Anker skrev:Misterhamper skrev:Anker skrev:Det værste er at vide at det er ens gener, der sætter grænsen for ens resultater.
Det er det da?

Critter skrev:Anker skrev:Misterhamper skrev:Anker skrev:Det værste er at vide at det er ens gener, der sætter grænsen for ens resultater.
Det er det da?
Han mener at dit genetiske max nok er noget højere end der hvor du er nu.

Malke skrev:..at det er skruen uden ende! Man bliver aldrig 100% tilfreds - so why even bother?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster