Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1007
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1004

Følg bodybuilding.dk på

dummeste druktur

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

I dette off topic kunne det være sjovt, at høre det dummeste I har gjort i byen. lagt op til slåskamp med de forkerte, ødelagt noget dyrt eller andre finurligheder.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Gik i byen med bukser, kom hjem i shorts...
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

Kostplan: Vis kostplan

Fik "blackout" Efter 20 minutter, da vi ankom til "karizma" I Slagelse. Og vågnede op dagen efter til kæmpe overtræk på kortet , som jeg ikke kan huske???? ... Manglede pung(1000 kr) og husnøgle, bilnøgle (1700 kr for at lave) og vågnede op til en overbrækket seng :verysad: Overvejede virkelig om det var det værd....

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog

ZinK_ skrev:Fik "blackout" Efter 20 minutter, da vi ankom til "karizma" I Slagelse. Og vågnede op dagen efter til kæmpe overtræk på kortet , som jeg ikke kan huske???? ... Manglede pung(1000 kr) og husnøgle, bilnøgle (1700 kr for at lave) og vågnede op til en overbrækket seng :verysad: Overvejede virkelig om det var det værd....

hahah! det var vidst ikke helt det værd :D
Sidst rettet af Larsjensen 22. jun 2013, 10:24, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

blackout kl 22. kom hjem kl 3 uden at vide hvordan..... ikke brugt nogen penge på taxa eller noget som helst, fik brugt 200kr på en flaske vodka det var det,

den dag i dag er det mig stadig en gåde hvordan jeg er kommet de 20km fra byen og hjem......
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 220.00

ZinK_ skrev:Fik "blackout" Efter 20 minutter, da vi ankom til "karizma" I Slagelse. Og vågnede op dagen efter til kæmpe overtræk på kortet , som jeg ikke kan huske???? ... Manglede pung(1000 kr) og husnøgle, bilnøgle (1700 kr for at lave) og vågnede op til en overbrækket seng :verysad: Overvejede virkelig om det var det værd....

Haha stille og rolig tirsdagstur :)

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 147.50

Kan I huske videoen til Smack my B.... Up? Det summer meget godt den vildeste druktur op for mig, bortset fra jeg ikke er en stanglækker tøs :)

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Nævner lige min kammerats:
1) Hans kæreste opdager han har været utro, eftersom den pige han har hukket i, finder ham på facebook og ser han har kæreste på.
2) Han vågner op efter bytur, eftersom han har skidt i hele sengen.
3) Han kommer hjem til mig, ked og vil have omsorg. Jeg giver en pizza og han brækker sig, og tørrer mund i mit sædpapir efter jeg har hygget med en tøs om natten.

Han referer gerne denne dag, som den værste dag i hans liv :D
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Sunny Beach, absinthe, whisky, tequila, aftershock, blackout, hæk, hospital.

Vågnede op dagen efter med fire sting i fingeren og opkast ved siden af mig. Opkastet var heldigvis ikke mit eget.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Ved slet ikke hvor jeg skal starte :(
Brugeravatar

Reputation point: 490

Træner her: Ultimate Gym

Puha der er mange slemme byture..

En af de dummeste: Jeg slog op med min tidlige ekskæreste, hvorefter jeg mødtes med min bedsteven for at snakke om det. Vi blev enig i at drikke os pisse stive. Det ender så med at jeg får kysset med min bedstevens eks kæreste, det ender med vi knepper på et hotelværelse, som kostede omkring 1500 bobs + jeg havde brugt langt over de 1000 kr. på sprut :twisted:

En anden god tur/ferie: jeg var på ferie med en efterskole ven sidste sommer. Vi mødte nogen drenge som var de vildeste fest aber. Min ven jeg var afsted med gad ikke drikke da han skulle spille softball VM ugen efter. Så jeg drikker med de drenge vi mødte. Vi er på strip/luder klub hvor jeg er sammen med en luder til 300 euro. Jeg bruger alle de penge jeg havde på mit kort = 13000 kr. + jeg lånte 3000 kr. af min ven =D> :drink:

Har en gang lavet london bridge med to ungarske strippere på en tagterasse med en af mine venner i århus. Det var pænt fucked :´)
Brugeravatar

Reputation point: 245

Moody skrev:Har en gang lavet london bridge med to ungarske strippere på en tagterasse med en af mine venner i århus. Det var pænt fucked :´)

:lol:

Reputation point: 35

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

Tro at scenen er et lækkert sted at feste til gymnasiefester, for så at springe op på røgmaskinen der brændte hele mit skinneben efterfulgt af vagter der var noget så tossede..
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 90.00

Druktur i Rumænien, til EM i junior vægtløftning 2011. Drak mig fuld på hotellet sammen med nogle af de andre danskere og da jeg vågnede dagen efter hatede hele det tyrkiske vægtløfterlandshold på mig. Fandt aldrig rigtig ud af hvorfor da jeg havde blackout det meste af natten pga. deres billige vodka. Kan huske i brudstykker at jeg kom op og skændes med nogle af dem i elevatoren, hvor jeg blev reddet af en af de engelske vægtløftere... Jeg så nogle billeder dagen efter og jeg havde åbenbart hygget mig gevaldigt :mrgreen: :lol:
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: Næstved

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00

Mzg skrev:Druktur i Rumænien, til EM i junior vægtløftning 2011. Drak mig fuld på hotellet sammen med nogle af de andre danskere og da jeg vågnede dagen efter hatede hele det tyrkiske vægtløfterlandshold på mig. Fandt aldrig rigtig ud af hvorfor da jeg havde blackout det meste af natten pga. deres billige vodka. Kan huske i brudstykker at jeg kom op og skændes med nogle af dem i elevatoren, hvor jeg blev reddet af en af de engelske vægtløftere... Jeg så nogle billeder dagen efter og jeg havde åbenbart hygget mig gevaldigt :mrgreen: :lol:

Lyder fuldstændig sindssygt:)

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 135.00

Jeg håber AMTC kommer med en god historie.
Brugeravatar

Træner her: SPH GYM

hr_bjoern skrev:Jeg håber AMTC kommer med en god historie.

.. de mest episke er så langt ude, at folk knap tror på dem.

Vil du høre om dengang jeg kaprede et fly i Sydamerika, eller dengang mig og min makker måtte flygte fra Bornholm i en stjålen båd fra en rasende flok kristne?
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

A Menace To Chicken skrev:

Vil du høre om dengang jeg kaprede et fly i Sydamerika, eller dengang mig og min makker måtte flygte fra Bornholm i en stjålen båd fra en rasende flok kristne?

Bornholm først, Sydamerika bagefter!
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

Jeg kan godt være med her :D

Under min tid som rejseleder har jeg ikke altid haft lige meget fornuft.

Seancen udspiller sig i Egypten, hvor min kollega og jeg er taget i byen for at score. Han er dansk/egypter, og utrolig god til at falde i snak med folk (inkl. damer). Han har så været en slem dreng, og inviteret nogle af vores gæster i byen (det er fy-fy, firmapolitik) og ikke overraskende er det to søde piger på 20-22 år. Vi snakker, pjatter og spiller billard med tøserne. Egentlig var jeg ikke i humør til det store, men som aftenen skrider frem (læs: Jeg bliver mere fuld) så kan jeg mærke at pigerne ikke har den store interesse for min kollega. Han bliver irriteret over det, og vælger at tage en taxa hjem.

Pigerne og jeg hygger videre, og inden jeg ser mig om er klokken 5 om morgenen, og jeg skal op på arbejde om 3 timer. Jeg beslutter mig for at være en gentleman, foreslår at tage hjem, og får fat i en taxa. Normalt ville jeg bare lade dem køre for sig selv, men da det er Egypten, klokken er mange, og de er to kønne unge piger vælger jeg for en sikkerhedsskyld at tage med dem hen til deres hotel, for derefter at fortsætte med taxaen hjem til min lejlighed. Et mirakel at jeg stadig har så meget kognitiv tankegang, for på daværende tidspunkt har jeg dobbeltsyn.

Da vi ankommer til hotellet siger jeg godnat, og de spørger om jeg ikke har lyst til at komme med op på værelset. Normalt har jeg rimelig høj arbejdsmoral (hmm) og ved at det er fyringsgrundlag, men da fisse>fornuft, og efterhånden er nået op på alkohol proCENTER takker jeg ja.

Ca. 10 m inden vi når deres værelse, og med en rejsning der kunne opretholde cirkus arena under orkanstyrker, bliver vi mødt af hotellets vagt, som genkender mig fra tidligere hotelbesøg i arbejdsregi. Han forklarer mig at det er fy-fy, det må jeg ikke, at han ringer efter min chef osv. Vi kommer i skænderi, og det ender med at jeg styrter ud i receptionen for at snakke med frontoffice manageren. Ham begynder jeg så også højlydt at diskutere med, nævner at jeg er en "meget vigtig person, og jeg skal komme efter ham", forsøger at prutte om prisen på et ekstra værelse, kalder ham en "cock-blocker" og andet dumt. Han giver sig ikke, og da vagten begynder at se urolig ud må jeg forklare pigerne at det ikke bliver til noget. På nuværende tidspunkt er der 2 timer til at jeg skal op på arbejde.

Jeg tager hjem og får knapt lukket et øje inden jeg skal op igen. Til min rædsel opdager jeg så at jeg skal spendere det meste af formiddagen på det hotel hvor ovenstående seance netop har foregået :afraid:. Jeg er træt, fuld og lugter langt væk af sprut.

Men, her stopper historien ikke. Ca. 1 time ind i hotelbesøget kommer min chef til syne i receptionen. Mit hjerte sidder i halsen, og jeg går i panik. Jeg når lige at tænke, at hun har fået et opkald omkring i nat og hun er her for at sende mig hjem. Ikke fra arbejde, men fra landet. Jeg gemmer mig på toilettet der er i nærheden, og kæmper en brav kamp for ikke at falde i søvn.

30 min senere kommer jeg ud, og i ren paranoia over at hun til hver en tid kan komme hen til receptionsområdet hvor jeg sidder, går jeg en tur rundt om poolen. Her bliver jeg mødt af gæster der lige skal fortælle mig hele deres livshistorie. De nævner at jeg ser lidt træt ud. "Ja" svarer jeg, og går min vej.

...Tilbage på kontoret møder jeg min chef, og hun kalder mig ind på kontoret. Jeg når lige at tænke på alle de mennesker jeg skal sige farvel til, inden hun sender mig hjem.
Det hun bare ville fortælle mig, var at hotellets frontoffice manager var blevet fyret, da det var blevet opdaget at han brugte en alt for lav vekslekurs, når han vekslede for gæsterne, og beholdte differencen selv. Hotellets direktør havde sendt ham hjem med øjeblikkelig varsel - og han havde åbenbart ikke nået at fortælle nogen om mig og de to piger til nogen, for jeg hørte aldrig noget om det :dance: :lol: Hvor heldig kan man være..
Vejen mod 400 point.
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Det eneste jeg kan sige er R&R :)

Reputation point: 10

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Fitness World Lyongade
Fitness World

Bash skrev:Jeg kan godt være med her :D

Under min tid som rejseleder har jeg ikke altid haft lige meget fornuft.

Seancen udspiller sig i Egypten, hvor min kollega og jeg er taget i byen for at score. Han er dansk/egypter, og utrolig god til at falde i snak med folk (inkl. damer). Han har så været en slem dreng, og inviteret nogle af vores gæster i byen (det er fy-fy, firmapolitik) og ikke overraskende er det to søde piger på 20-22 år. Vi snakker, pjatter og spiller billard med tøserne. Egentlig var jeg ikke i humør til det store, men som aftenen skrider frem (læs: Jeg bliver mere fuld) så kan jeg mærke at pigerne ikke har den store interesse for min kollega. Han bliver irriteret over det, og vælger at tage en taxa hjem.

Pigerne og jeg hygger videre, og inden jeg ser mig om er klokken 5 om morgenen, og jeg skal op på arbejde om 3 timer. Jeg beslutter mig for at være en gentleman, foreslår at tage hjem, og får fat i en taxa. Normalt ville jeg bare lade dem køre for sig selv, men da det er Egypten, klokken er mange, og de er to kønne unge piger vælger jeg for en sikkerhedsskyld at tage med dem hen til deres hotel, for derefter at fortsætte med taxaen hjem til min lejlighed. Et mirakel at jeg stadig har så meget kognitiv tankegang, for på daværende tidspunkt har jeg dobbeltsyn.

Da vi ankommer til hotellet siger jeg godnat, og de spørger om jeg ikke har lyst til at komme med op på værelset. Normalt har jeg rimelig høj arbejdsmoral (hmm) og ved at det er fyringsgrundlag, men da fisse>fornuft, og efterhånden er nået op på alkohol proCENTER takker jeg ja.

Ca. 10 m inden vi når deres værelse, og med en rejsning der kunne opretholde cirkus arena under orkanstyrker, bliver vi mødt af hotellets vagt, som genkender mig fra tidligere hotelbesøg i arbejdsregi. Han forklarer mig at det er fy-fy, det må jeg ikke, at han ringer efter min chef osv. Vi kommer i skænderi, og det ender med at jeg styrter ud i receptionen for at snakke med frontoffice manageren. Ham begynder jeg så også højlydt at diskutere med, nævner at jeg er en "meget vigtig person, og jeg skal komme efter ham", forsøger at prutte om prisen på et ekstra værelse, kalder ham en "cock-blocker" og andet dumt. Han giver sig ikke, og da vagten begynder at se urolig ud må jeg forklare pigerne at det ikke bliver til noget. På nuværende tidspunkt er der 2 timer til at jeg skal op på arbejde.

Jeg tager hjem og får knapt lukket et øje inden jeg skal op igen. Til min rædsel opdager jeg så at jeg skal spendere det meste af formiddagen på det hotel hvor ovenstående seance netop har foregået :afraid:. Jeg er træt, fuld og lugter langt væk af sprut.

Men, her stopper historien ikke. Ca. 1 time ind i hotelbesøget kommer min chef til syne i receptionen. Mit hjerte sidder i halsen, og jeg går i panik. Jeg når lige at tænke, at hun har fået et opkald omkring i nat og hun er her for at sende mig hjem. Ikke fra arbejde, men fra landet. Jeg gemmer mig på toilettet der er i nærheden, og kæmper en brav kamp for ikke at falde i søvn.

30 min senere kommer jeg ud, og i ren paranoia over at hun til hver en tid kan komme hen til receptionsområdet hvor jeg sidder, går jeg en tur rundt om poolen. Her bliver jeg mødt af gæster der lige skal fortælle mig hele deres livshistorie. De nævner at jeg ser lidt træt ud. "Ja" svarer jeg, og går min vej.

...Tilbage på kontoret møder jeg min chef, og hun kalder mig ind på kontoret. Jeg når lige at tænke på alle de mennesker jeg skal sige farvel til, inden hun sender mig hjem.
Det hun bare ville fortælle mig, var at hotellets frontoffice manager var blevet fyret, da det var blevet opdaget at han brugte en alt for lav vekslekurs, når han vekslede for gæsterne, og beholdte differencen selv. Hotellets direktør havde sendt ham hjem med øjeblikkelig varsel - og han havde åbenbart ikke nået at fortælle nogen om mig og de to piger til nogen, for jeg hørte aldrig noget om det :dance: :lol: Hvor heldig kan man være..

Er det din dummeste druktur ?? Lol nigga maaan up !
Brugeravatar

Reputation point: 179

Geografisk sted: Østerbro, København

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00

Jeg var til en af 18 års fødselsdagsfest her for et par uger siden, en dejlig pige får trukket mig med ud på toilettet, den fantastiske blanding af øl til 5,- og shots til 10,- fløj så i en fantastisk fart op af mig i det, jeg fik smidt trøjen. ](*,)

Har postet denne historien i en tråd før, her på sitet. Men i kan lige få den igen, da det var en episk aften ;)

I kan lige få den her historie. Godt nok ikke pinlig men en konge bytur.

Warning tl;dr. Cliffs i bunden.
Undskyld for stavefejl og div andre fejl. Historien er skrevet hurtigt.

Here it goes. Nok ikke min største brandert, men en crazy fucking aften var det.

For en 10 år siden boede jeg i San Antonio Texas, hvor jeg gik på universitetet. Her blev jeg medlem af en fraternity der hedder Phi Gamma Delta. Hemmelige møder, hazing rituals, lotsa fucking og alt som taget ud af en amerikansk college film. Denne periode i sig selv kunne være en historie, men det ville nok fylde en bog.

Historien starter med at jeg bliver inviteret til Nuevo Laredo af en af mine brødre, der hedder Juan. Nuevo Laredo er en by i syd Texas der ligger lige oven på den US/Mexikanske grænse. Dette betyder crazy partytown hvor alle amerikanerne kan drikke når de er 18. Cheap tequila og cheap ladies.

Med på turen var to af mine andre fraternity brødre og to af hans kammerater fra UT Austin. Den ene af dem var næsten dværgstørrelse nok max. 160 cm.

Vi drog afsted lørdag morgen, turen derned tog ca. to en halv time, hvor vi delte en 24 case Natural Light øl (verdens måske mest nasty øl). Da vi ankom fik vi smidt vores grej af, hos Juans forældre og bedrog os så ud for at få noget at spise. Timerne flyver afsted, det samme gør tequilaen og øllerne.

Vi besluttede os ved 21 tiden at krydse grænsen før vi blev for stive, da det jo er den amerikanske side vi er på og kun en af os er 21.

Vi kom over grænsen uden problemer og fulgte menneskemængden på den anden side. Det fører os hen til en kæmpe bar der hedder Senor Frogs. En bar der er kendt for pigerne der danser på baren og tequilashots. Når man kommer ind på baren får man udleveret en halskæde som man kan hænge sine tequila shotsglas på.

På baren fik den max gas med dansen på baren og shots. Før jeg ved af det havde jeg en slatten lokal mexikansk pigebarn hængene rundt om halsen på mig. Hun havde 12 glas på sin halskæde og lignede en der konstant var ved at falde i søvn. Hendes røv kører dog bedste Shakira stil op og ned mod mit lem. Kloooonk.

Før jeg vidste af det melder DJ'en ud at klokken var 2 og stedet lukkede. Dette passede mig fint da jeg er ved at få en mindre vabel på min finger af at give den slatne mexikaner finger uden på hendes bukser. Med dullen på sleb bevægede vi os udenfor for at finde et andet sted og feste videre.

Nu begyndte komikken så. Den slatne mexikaner var blevet så stang vissen at hun sang mexikanske sange mens hun tog sit tøj af. Vi synts selvfølgelig det var meget morsomt men politiet syntes bestemt ikke det var sjovt. Da hun havde fået moslet hendes trøje af på trods af gentagne advarsler fra de to politimænd, tog den ene politimand fast i hendes arm. Dette resulterer i en af de bedste kindheste jeg til dagsdato har set. SLAM. En vil tumult opstår og vi bliver alle 6 lagt i håndjern. Fuck.

Nå, så lå vi der. Indover en politibil i Mexico. Min ven Juan råbte og skreg alt muligt på spansk og efter noget debatteren frem og tilbage fik vi så håndjernene af og de lod os gå, alle pånær pigen. Det viste sig så at en eller anden i Juans familie var politichef i den del af byen. Sweeet.

Hvad fanden gør man så efter sådan en omgang. Men spiser selvfølgelig. Vi fandt den nærmeste mexikanske gadepølsevogn hvor jeg fik kværnet 4 hotdog. Vil til den dag idag ikke vide hvad der var i de pølser. Tvivler på at Fødevaremyndighedere ville godkende vognen.

Mens vi spiste faldt vi i snak med en gut. Vi spurgte ham om hvor festen kunne fortsætte og han bød straks ind med et specifik sted. Stedet lå i gå afstand og vi begav os straks på vej. Fyren virkede lidt spøjs og men vi lagde ikke det store i det, da vi var godt stive.

Baren vi kom til var rimlig snusket og mindes der var et rødt blinkende skilt udenfor. Da vi gik indenfor faldt brikkerne på plads. Det var en bøssebar..... Der var en svær overvægt af pølse hungrende mexicanere. Vi tog den obligatoriske team huddle og besluttede os efter lidt diskuteren at blive. Jeg skulle pisse helt sygt meget efter alt den øl og tequila, så jeg fik mast mig ud på toilettet.

På trods af at jeg nok havde en promille på 2 på dette tidspunkt, husker jeg stadig den dag idag, de blikke der mødte mig da jeg trådte ind på toilettet. Jeg følte mig som en helstegt pattegris der blev smidt ind i en bjørnegrotte. Samtlige mexicanske gloser blev fyret af. Fy for en skefuld. Jeg skyndte mig over til pissoiret og fik ladet vandet. Imens dette forgik, frygtede jeg at den nærmeste mexigay skulle liste op bagved for at hvisk mig i øret om han skulle hjælpe mig. Ziiip hurtig lyn op manøvre og så væltede jeg ud derinde fra.

Da jeg så kommer ud, ser jeg til min overraskelse halvdelen af dansegulvet ryddet. Midt mellem to tykke lebber, står min vens ven, Gabe på en meter og tres. Den ene skubber ham hårdt i brystet mens den anden har fat i hans hår. Han vælter rundt som en slaskedukke og er fuldstændig forsvarsløs.

Jeg vidste ikke om jeg skulle grine eller tage handling, men før jeg vidste af det havde Juan fat i Gabe og trak ham mod døren. Jeg fulgte trop og prøvede at holde lebberne væk. Helt ophidset var de. Da vi kom ud på gaden havde Juan trukket ham ned af gaden og jeg løb ned til dem. Gabe fik fortalt at han havde spurgt lebberne for sjov om de ville købe nogle stoffer, hvilket de åbentbart ikke fandt sjovt.

Så stod vi igen uden sted og feste. What to do. Juan ringede til en af hans mexicanske venner og hørte hvor vi kunne gå hen. Svaret han fik var Boys Town.

Vi fik prajet en taxi og begav os mod Boys Town. Taxi chauffeuren grinte da vi fortalte ham hvor vi skulle hen. Jeg fik af vide af Juan at vi skulle på luderbar. Luderbar i Mexico, bring it.

Det viste sig så at Boys Town var en bydel hvor alt gris var tilladt. Vi blev smidt af ude foran området og fik fundet os et sæt, en tequila og en Dos Equis. Der er var overflåd af kvinder, alle slidte men spændt op. 5 dollars for blowjobs og 10 for sex. Vi var godt smeltet på dette tidspunkt og jeg overvejede kraftigt og springe på en lille mexikaner med store plastikpatter. Men Juan vil anderledes. Han sagde vi skulle komme med.

Juan ledte vejen ind i en gammel overdækket bygning, der var en værre hujen og hejen. I et af de sidste værelser var der et rum, fyldt med mennesker. Der stank af urin, røg og tequila. Mændende råbte og skreg. Jeg fik så at se hvad der er på scenen. En pige lagde på alle fire og over hende stod et æsel med den største pik og pumpede løs. Jeg var måløs. Et kort øjeblik var jeg næsten ædru, aldrig i livet havde jeg set noget så fucked op. Stemningen mindede lidt om en fodboldkamp, alle i rummet var helt op og køre. Juan stod bare og grinte og de andre stod som mig bare og gloede med åben mund. Æslet var nu nået til hvad der virkede som klimaks og det udrbød et klassisk hiiiiiihaaaaa.... Jeg gik væk fra rummet igen og fandt nogle øl sammen med Gabes kammerat Chris. Vi var begge enig om det var lidt for meget af det sjove.

Aftenen fortsat på Boys Town indtil kl 5 om morgenen. Vi fik drukket mere tequila og øl.

På vejen hjem blev Gabe og min kammerat Tim uvenner og de kommer op og skændes. Juan, Chris og mig gik i forvejen, efter 5 minutter hørte vi et ordenligt brag, derefter nogle sirener der går igang og Tim kom løbende med blod i hele hovedet, han sagde vi skulle løbe. Vi løb da vi ikke skal have noget at gøre med politiet igen på en aften. Han fortalte så at han havde løbet igenemmen en butiksrude for muntre Gabe op igen. WTF?

Gabe kunne vi ikke finde og det ender med at vi tager over grænsen igen efter at have ledt efter ham i en time.

Cliffs

Vågnede næste dag med kæmpe tømmermænd. Tim var helt smadret i ansigtet, Gabe mangler, slatten Mexicansk kvinde der stripper og giver betjent lussing, været på bøssebar hvor min kammerat var ved at få tæv af to lebber og jeg blev voldtaget med øjnene og vi har været på luderbar i Mexico hvor vi har set et æsel kneppe en kvinde. Crazy tur!

Juan blev ved middagstid ringet op af det familie medlem der var politichef i den bydel vi var i. Han havde Gabe og vi kunne komme og hente ham.

Da Juan havde hentet ham fortæller Gabe så, at han havde flygtet den anden vej da Tim rendte igennem ruden fordi alarmarne var gået igang. Han havde så gemt sig, men politiet havde fundet ham og det første han havde sagt var, "det var ikke mig der smadrede ruden."

Heldigvis for ham var han kommet i en en mandscelle....

Alt i alt en grinern aften.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00

Nick9000 skrev:

Bornholm først, Sydamerika bagefter!

Bornholmsturen er en rodet affære, det er begrænset hvor meget jeg selv husker af forløbet. Mig og min makker var taget fra Sverige til Bornholm, med det formål at købe en fandens masse sild med hjem til en forestående julefrokost. Vi købte sildene, og besluttede at fejre det med at gå på værtshus. Der blev vi ekstremt stive i snaps, og fik handlet noget prima amf af nogle lokale, for på den måde at kunne holde os vågne. Så gik der helt ged i lortet. På et andet værtshus røg vi i slagsmål med nogle fiskere, og havde faktisk overtaget, indtil de pludselig fik forstærkninger - så vi tog flugten, og gemte os i våbenhuset på en kirke, jeg aner ikke hvordan vi kom ind, men jeg gætter på at min kammerat lossede døren op, han vejede trods alt på den gode side af de 150kg. Da vi vågnede var der et bryllup under afvikling, og i vores kodyle bagbrandert kombineret med et hurtigt nyt indtag af speed, fik vi den fede idé at vi skulle døbes, bøffe altervinen og kysse bruden. Det gik ikke så skide godt, så efter en kort omgang tumult, der blandt resulterede i at døbefonden blev smadret og en masse salmebøger blev kylet efter kirketjeneren (I did that), måtte vi igen flygte, og gemte os denne gang i noget der må have været en art nedlagt industribygning på en havn. Da det blev aften, fandt vi en motorbåd som min makker fik liv i, og sejlede på en eller anden måde helskindede tilbage til Sverige. Derfra hjem, og sildene havde vi endnu i god behold. Julefrokosten blev god.

Sydamerika. Min kammerat og jeg skulle flyve fra Peru til Ecuador (tror jeg det var), og havde drukket os godt lamme i lufthavnen og sniffet hele vores stash af kokain, af frygt for at blive bollet i et tjek. På flyet ville jeg bestille drinks, min makker var gået kold trods coken, men de serverede slet ikke alkohol - de svin. Så jeg trak resolut min chillum frem, og fyrede op for en virkelig god bønne. Det var ikke skide populært, så stewardesserne hentede stewarden der prøvede at konfiskere min snade, hvilket virkelig pissede mig af. Jeg vejede vel små tyve kilo mere end ham, så det var ikke det store problem at krølle ham sammen og binde ham til sædet, med sikkerhedsbæltet. Herefter blev jeg først rigtig sindssyg, og bragede derfor ned af mellemgangen og sparkede døren op til cockpittet, hvor jeg brølede til de to forskræmte piloter "FLY ME TO CUBA! FIDEL IS MY FRIEND !!!" - piloterne, plus to stewardesser og tre store passagere fik så pacificeret mig, og flyet nødlandede i en lille by stort set midt i Amazon-deltaet. Da min kammerat vågnede, og vi var blevet ført til den lokale politistation, fik han ringet til Danmark og fik fat i sin far, der er højesteretssagfører - og denne fik på behændig vis overtalt de lokale myndigheder, til at lade os gå. Vi tog en knallerttaxa ind til byen, og tjekkede ind på det lokale hotel og sov i omtrent et døgn. Så vågnede vi, og gik på druk, og et par dage efter blev jeg anholdt af amerikanske narko-agenter, der troede jeg var en anden. Men det, er en helt anden historie, som de siger i bøgerne.
Brugeravatar

1.stk psykopat haha :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Larsjensen skrev:1.stk psykopat haha :D

.. jep. Min interesse for bodybuilding, var ikke den eneste grund til at jeg satte proppen i flasken og lagde stofferne på hylden. Men minderne og de deraf følgende historier er nu grineren nok, min plejedatters favorit er flykapringen.

:mrgreen:
Brugeravatar

.. jep. Min interesse for bodybuilding, var ikke den eneste grund til at jeg satte proppen i flasken og lagde stofferne på hylden. Men minderne og de deraf følgende historier er nu grineren nok, min plejedatters favorit er flykapringen.

Også godt det blev lagt på hylden. Ved ikke om det bare er mig der gay, men fatter slet ikke folk tør stoffer :p
Brugeravatar

Styrkeliste

Du er en sand verdensmand. Jeg vidste, at du havde nogle gode historier på lager :lol:
Brugeravatar

... Skulle vi aldrig i byen sammen? haha :lol:
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Styrkeliste