Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mrh skrev:Men sund gider du åbenbart ikke at være...
Og burde du ikke have skrevet; "Jeg har dummet mig, jeg har taget krudt..."

Thomas Ø skrev:mrh skrev:Men sund gider du åbenbart ikke at være...
Og måske du skulle passe dig selv

mrh skrev:Men sund gider du åbenbart ikke at være...

fred7811 skrev:har ikke løbetrænet i 3 måneder på grund af jeg har været på krudt, spørg mig ikke hvorfor jeg ikke gjorde det. jeg vejer nu 93 kg og er startet på efterkuren og er begyndt at løbetræne igen, men det er jo ualmindeligt svært ligepludselig at begynde og løbe med 10-12 kg ekstra på kroppen, og det havde jeg selvfølgelig ikke tænkt over, tænkte på om der var nogen der havde et godt løbeprogram?
Re: har dummet mig.

Moose skrev:Yaer, steroider er kun for fucking pussy's, man skal bare have protein!!

toto_G4M3R skrev:Moose skrev:Yaer, steroider er kun for fucking pussy's, man skal bare have protein!!
Så du krudter den? I såfald er det jo meget naturligt at du ikke deler hans holdning.

toto_G4M3R skrev:Moose skrev:Yaer, steroider er kun for fucking pussy's, man skal bare have protein!!
Så du krudter den? I såfald er det jo meget naturligt at du ikke deler hans holdning.

Være dog opmærksom på at løb ikke er et hensigtsmæssig valg af anaerob træning, i forbindelse med skadepotentiale. Især hvis du i forhold til et gennemsnitligt højde vejer 90-100 kilo plus. Ligegyldigt hvad, så sørger for at have et ordenligt løbeteknik, her er der flere forhold end mange tror, som man skal være opmærksom på.
BashD skrev:mrh skrev:Men sund gider du åbenbart ikke at være...
+1
steroids are for pussies
](./images/smilies/wallbash.gif)

01-jeller skrev:Jeg havde et lignende problem efter mit bulk. Din led og scener skal tilpasse sig, så start med at gå og skru stille og roligt op for tempoen. Lyt til kroppen og brug evt. andre alternativer til at optimere din kondi i mensVære dog opmærksom på at løb ikke er et hensigtsmæssig valg af aerob* træning, i forbindelse med skadepotentiale. Især hvis du i forhold til et gennemsnitligt højde vejer 90-100 kilo plus. Ligegyldigt hvad, så sørger for at have et ordenligt løbeteknik, her er der flere forhold end mange tror, som man skal være opmærksom på.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster