Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1257
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1254

Følg bodybuilding.dk på

Klaus Riis, steriods or not?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey derude.

Jeg faldt over fitness modellen Klaus Riis tidligere, og har brugt en lille time på at glo hans videoer.
Til jer der har kendskab til manden, er / har han været på roids, hvor han officielt har haft udmeldt det, eller er det muligt at have sådan en form i hans alder, uden roids?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Milk and squats.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Kostplan: Vis kostplan

Til jer der har kendskab til manden, er / har han været på roids

Du er ikke den første der tvivler, men hvorfor ikke kontakte ham selv.

hvor han officielt har haft udmeldt det

Nej

er det muligt at have sådan en form i hans alder, uden roids?

Nuværende alder, eller tidligere? Men ja.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Logbog: Ingen logbog

"hey, thanks for stopping by! you're alright."
Brugeravatar

Jeg har aldrig set nogen BB'er arbejde så hårdt og dedikeret i centeret som Klaus Riis. Han er en rendyrket maskine.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

TheCzech skrev:Jeg har aldrig set nogen BB'er arbejde så hårdt og dedikeret i centeret som Klaus Riis. Han er en rendyrket maskine.

Jeg er helt enig. Desuden kan der læses meget om hans dom fra 07, som der er linket til, og man bør kunne læse mellem linierne hvor ærlig han er, og jeg taler ikke kun ud fra en objektiv vurdering, men personlig.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Umiddelbart ligner han en der har taget noget, men man skal jo ikke dømme ud fra udseendet.. men jeg tror personligt ikke han clean fordi han er dømt..

Folk siger at han træner som en maskine. Det vil jeg os mene at Lee Priest gjord, men heller ikke han er/var clean...

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 210.00

Tog Ronnie C steroids? Det er jo samme spørgsmål - det er jo en kliche at benægte. Og du bliver aldrig sikker på det ene eller andet - derfor vil det altid være irriterende for den clean atlet med gode genetics der arbejder super hårdt og på den måde har en fed fysik.
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Reputation point: 55

Houd skrev:Tog Ronnie C steroids? Det er jo samme spørgsmål - det er jo en kliche at benægte. Og du bliver aldrig sikker på det ene eller andet - derfor vil det altid være irriterende for den clean atlet med gode genetics der arbejder super hårdt og på den måde har en fed fysik.

Ikke altid, nogle BB'ere lufter da en gang i mellem at de ikke har rent mel i posen, men at det ikke er det folk skal fokusere på hvis man vil opnå det samme.
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Jeg forstår det ikke helt: Folks første tanke når de ser en stor fyr er: "Kæft han er fyldt af olie". I nogle tilfælde passer det, det tvivler jeg ikke på, men du kan da sagtens også være et kæmpe maskineri uden at være på steroider? Cmon people. Hans far er Asbjørn Riis, som også selv i en alder af 50+ træner som et svin hver dag. Hvis du, siden du var 13 og har gået op i din kost+ du fået tips til både kost og træning af en pro i gamet, kan du da sagtens være et beast uden at være på steroider.
Ja det kan være det er sjældent du ser en gut så stor som Klaus, men det betyder da ikke at han på steroider. Man bliver nødt til at lægge fordommene lidt til side en gang imellem folkens!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 145.00

alexanderd skrev:Jeg forstår det ikke helt: Folks første tanke når de ser en stor fyr er: "Kæft han er fyldt af olie". I nogle tilfælde passer det, det tvivler jeg ikke på, men du kan da sagtens også være et kæmpe maskineri uden at være på steroider? Cmon people. Hans far er Asbjørn Riis, som også selv i en alder af 50+ træner som et svin hver dag. Hvis du, siden du var 13 og har gået op i din kost+ du fået tips til både kost og træning af en pro i gamet, kan du da sagtens være et beast uden at være på steroider.
Ja det kan være det er sjældent du ser en gut så stor som Klaus, men det betyder da ikke at han på steroider. Man bliver nødt til at lægge fordommene lidt til side en gang imellem folkens!

Jeg tænker det samme men ser man på bodybuilder verdenen og andre sportsgrene for de dedikerede fanatiske og ikke mindst professionelle er at snyde til at nå målet for dig let så længe du kan skjule det grundigt og nå ja de andre gør det jo også.

Jeg ser bestemt Klaus som clean men måske han har taget kosttilskud som ikke var godkendt i DK og som medierne pisker op til at være steroider for noget skal de jo skrive om og sælge historier.
Mr BB Statue siger, træn hårdt spis fornuftigt og sov godt.
Brugeravatar

Geografisk sted: DK

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Kan faktisk se at dette er blevet diskuteret tidligere herinde
http://www.bodybuilding.dk/klaus-riis-domt-t8734.html

Styrkeliste

alexanderd skrev:Jeg forstår det ikke helt: Folks første tanke når de ser en stor fyr er: "Kæft han er fyldt af olie". I nogle tilfælde passer det, det tvivler jeg ikke på, men du kan da sagtens også være et kæmpe maskineri uden at være på steroider? Cmon people. Hans far er Asbjørn Riis, som også selv i en alder af 50+ træner som et svin hver dag. Hvis du, siden du var 13 og har gået op i din kost+ du fået tips til både kost og træning af en pro i gamet, kan du da sagtens være et beast uden at være på steroider.

Jeg er fuldstændig enig i dette indlæg.
Og ser på ingen måde at hans resultater skulle være umulige uden roids. Det virker også som om folk ofte overvurderer steroiders virkning og så snart folk har 50 i arm er folk overbevidst om man har krudtet den. Jeg læste at han havde arme på 48 cm og dette skulle jo ikke være et problem at få for en mand der har trænet i 15 år mere eller mindre seriøst.

Body636 skrev:

Jeg er fuldstændig enig i dette indlæg.
Og ser på ingen måde at hans resultater skulle være umulige uden roids. Det virker også som om folk ofte overvurderer steroiders virkning og så snart folk har 50 i arm er folk overbevidst om man har krudtet den. Jeg læste at han havde arme på 48 cm og dette skulle jo ikke være et problem at få for en mand der har trænet i 15 år mere eller mindre seriøst.

Er til dels enig i noget af det i siger.. Det er ikke umuligt at opnå hans form uden steroider, men han er tager med fingrene i kagedåsen, så er spørgsmålet jo kun om hvor dybt og hvor længe de har været dernede

Styrkeliste

hatten af for dem der har trænet så længe, men kroppen har altså et naturligt max. Vil sige man er naiv, hvis man tror hans form er helt clean. Sågar folk som Henning Kristensen tror jeg ikke er ren, men han er nød til at fremstå sådan for at køre sin forretning, og det med han har været igennem løgndetektor giver jeg ikke noget for. [-X

Ja folk kan sagtens have 50cm guns osv men hvis deres fedt% så er 5-10% så der nok nogle der har haft fingrene i kagedåsen. Men er man derimod en stor bolle på 130kg der har en fedt% på 20-30%, det meget muligt.

Kroppen regulere hele tiden sig selv for den bedste overlevesesstrategi, og muskler forbrænder mere end fedt, ergo vil kroppen på et tidspunkt naturligt danne mere fedt, hvis krops vægten stiger.

Især den her sport er præget af doping, men mange er sku naive, sorry to say.
The one and only Patman:)
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (62)

Patman skrev:hatten af for dem der har trænet så længe, men kroppen har altså et naturligt max. Vil sige man er naiv, hvis man tror hans form er helt clean. Sågar folk som Henning Kristensen tror jeg ikke er ren, men han er nød til at fremstå sådan for at køre sin forretning, og det med han har været igennem løgndetektor giver jeg ikke noget for. [-X

Ja folk kan sagtens have 50cm guns osv men hvis deres fedt% så er 5-10% så der nok nogle der har haft fingrene i kagedåsen. Men er man derimod en stor bolle på 130kg der har en fedt% på 20-30%, det meget muligt.

Kroppen regulere hele tiden sig selv for den bedste overlevesesstrategi, og muskler forbrænder mere end fedt, ergo vil kroppen på et tidspunkt naturligt danne mere fedt, hvis krops vægten stiger.

Tilbage på skolebænken med dig =D>
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 9530 Støvring

Træner her: Fitness World Aalborg
SPH GYM

MChristensen skrev:
Patman skrev:hatten af for dem der har trænet så længe, men kroppen har altså et naturligt max. Vil sige man er naiv, hvis man tror hans form er helt clean. Sågar folk som Henning Kristensen tror jeg ikke er ren, men han er nød til at fremstå sådan for at køre sin forretning, og det med han har været igennem løgndetektor giver jeg ikke noget for. [-X

Tilbage på skolebænken med dig =D>

"Især den her sport er præget af doping" - no shit bra?

- Og kloge statements at komme med, når du selv har været roidlicious..
Hvis du har lyst, så kan du følge med i min log. Ja, den er god nok!
http://www.bodybuilding.dk/post1274898.html#p1274898

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Galleri: Vis galleri (10)

Folk undervurderer ofte hvor langt dedikation kan bringe en. Selvfølgelig bør man forholde sig kritisk, men tendensen til bare at trække krudtkortet er sølle.
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Brugeravatar

Reputation point: 105

Træner her: VK49

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 50.00
- Dødløft: 75.00

Nåeeh ja det var bare et kosttilskud!!! Og da Contador blev nappet var det en bøf og Tyler Hamilton fortalte at det var noget med en tvilling. undskyldninger kan der være nok af.
Riis er uden tvivl super dedikeret og så har han sikkert de rigtige gode gener. men men mon ikke!

Sore skrev:Nåeeh ja det var bare et kosttilskud!!! Og da Contador blev nappet var det en bøf og Tyler Hamilton fortalte at det var noget med en tvilling. undskyldninger kan der være nok af.
Riis er uden tvivl super dedikeret og så har han sikkert de rigtige gode gener. men men mon ikke!

Den såkaldte "test-booster" Novedex XT, som Klaus Riis mener er synderen i hans positive dopingprøve har vist sig at kunne give positivt udslag for steroidet Boldenone (aka. Equipose).

Jeg siger ikke at Klaus er clean, det ved jeg intet om, men det er værd at påpege at muligheden for at teste positivt i dopingprøver uden at være på krudt findes - hvis man er uheldig nok.

http://forums.steroid.com/archive/index.php/t-371224.html
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

A Menace To Chicken skrev:
Sore skrev:Nåeeh ja det var bare et kosttilskud!!! Og da Contador blev nappet var det en bøf og Tyler Hamilton fortalte at det var noget med en tvilling. undskyldninger kan der være nok af.

Den såkaldte "test-booster" Novedex XT, som Klaus Riis mener er synderen i hans positive dopingprøve har vist sig at kunne give positivt udslag for steroidet Boldenone (aka. Equipose).

Jeg siger ikke at Klaus er clean, det ved jeg intet om, men det er værd at påpege at muligheden for at teste positivt i dopingprøver uden at være på krudt findes - hvis man er uheldig nok.

Jeg er dog ret sikker på at incognito i sin tid skrev at stoffet kun gav udslag i en dopingprøve hvis det blev taget intravenøst.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

Det er klart man tror alle doper den, når man selv har haft fingrene i dåsen. Tyv tror hver mand stjæler. Hvis man har de retter gener og den rette tilgang og vilje, så tror jeg sagtens man kan komme til at se ud som Klaus og Henning. Jeg siger ikke alle kan gøre det. Men jeg tror på ingen måde det er umuligt med mange års clean træning.

Det er ufatteligt hvor lidt der skal til før folk begynder at pege fingre nu om dage. Ja, pro bodybuilding er inficeret med kemi. Men der er satme langt fra Ronnie Coleman til Klaus Riis. Klaus Riis og Henning Kristensen er i princippet ikke meget større end de bedste bodybuildere fra 30'erne og 40'erne før steroider fik deres indtog. Bedre definition måske. Men bestemt ikke meget større. Så hvorfor ikke ?
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Nick9000 skrev:
A Menace To Chicken skrev:

Jeg er dog ret sikker på at incognito i sin tid skrev at stoffet kun gav udslag i en dopingprøve hvis det blev taget intravenøst.

.. Novedex?

Det er en pille, man skal sgu' være lige dele dum og modig hvis man begynder at skyde dem. Og jeg antager at du mener intramuskulært, og ikke intravenøst - da de sidste betyder at man skyder et givent stof i blodbanen.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Jeg mister godt nok modet hvis denne form: http://www.klausriis.com/20yearsold.html
ikke er mulig med et godt udgangspunkt og 7års hård træning og fornuftig kost.
Billederne er af manden som 20årig. Ikke alle har gudegenetik, men jeg tror på, at dette kan opnåes clean. Om han har gjort det, ved jeg ikke. Men mit bud er, at han er clean!
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar

Reputation point: 105

Geografisk sted: Horsens, HSK

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00

jeg tror han er clean, det er i hvertfald muligt !
Be excellent to each other!
Brugeravatar

Styrkeliste

Kenny Nickelman=GUNS skrev:Jeg mister godt nok modet hvis denne form: http://www.klausriis.com/20yearsold.html
Billederne er af manden som 20årig. Ikke alle har gudegenetik, men jeg tror på, at dette kan opnåes clean. Om han har gjort det, ved jeg ikke. Men mit bud er, at han er clean!

enig !
Be excellent to each other!
Brugeravatar

Styrkeliste

Klaus har en flot fysik og er en hard worker. Men jeg køber simpelthen ikke at han er clean. Det er bodybuildingsbranchen vi taler om her. Alle vil gerne fremstå som flinke, hardworkers og clean. Det er der simpelthen flest sponsorpenge i.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Kenny Nickelman=GUNS skrev:Jeg mister godt nok modet hvis denne form: http://www.klausriis.com/20yearsold.html

Han er en del større i dag. Men jeg tror skam stadig på at han godt kan være clean.

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster