Jeg er lige fyldt 20, går egentlig og spekulerer på om det udsagn med " piger kommer af sig selv" tildels passer.
Jeg har i en alder af 20, haft noget seriøst med 2 piger, haft sex med 1 af flere omgange. Aldrig haft en kæreste dog, og jeg tænker lidt om jeg skal selv være mere opsøgende end jeg er til dagligt, hvor jeg egent bare gør som jeg føler, træner, slapper af og er sammen med kammeraterne, jeg er ikke i et dagligt miljø, med kontakt til piger som sådan, jeg holder sabbatår lige pt, og vil senere hen flytte til København og læse ernæring og sundhed. Jeg lider af angst til dagligt, som jo spænder lidt ben for min tilgang til piger også, da det gør det svært at snakke med dem uden angsten. Jeg har altid fået afvide jeg er flirtende af natur.
Det som jeg egentlig spørg om er, jeres erfaring og evt. Råd. og om det egentlig kommer af sig selv, hvis man bare prøver at være åben.
Jeg er forresten en old School gut, ingen Facebook eller dating apps, kun en Instagram og en old School telefon