Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rambo-Ringsted skrev:Hey Folkens
Jeg har en meget varierende morgenmad fra dag til dag og er ved at være ret træt af det for at være ærlig.
Problemet er dog at jeg hader Jøde-gryn som pesten af en eller anden underlig grund da jeg har kunne spise det for et par år siden.
vil derfor hører om der er andre der har nogle gode morgenmads ideer?
PS: havregryn = jøde-gryn

Rambo-Ringsted skrev:meget seriøse svar man får her inde må jeg sige![]()
dog tak ijaxe. men er alt musli ikke fyldt med sukker?

Rambo-Ringsted skrev:nej jeg kan ikke fordrage dem. og grundet navnet er en længre historie i min omgangskreds.
jamen kan man sagtens æde æg hver morgen? er det ikke usundt i længden?
og hvor befinder alle disse morgenmads opskrifter sig så?

Rambo-Ringsted skrev:nej jeg kan ikke fordrage dem. og grundet navnet er en længre historie i min omgangskreds.
jamen kan man sagtens æde æg hver morgen? er det ikke usundt i længden?
og hvor befinder alle disse morgenmads opskrifter sig så?

mate skrev:spis dit eget afføring

Rambo-Ringsted skrev:Fordi min bror er rigtig god til at kræve penge ind som folk skylder ham, så vi er begyndt at kalde ham for jøden. og han æder nogle gange havregryn 3 gange om dagen og han fungere generelt ikke hvis han ikke får dem til morgenmad, og da han er rigtig nærrig oveni så kom navnet jøde-gryn af sig selv da det jo også er en sindsygt billig måde at få en god omgang solid og mættende portion mad på.
.. 

Rambo-Ringsted skrev:Tak for de folk der har taget mit indlæg seriøst. og ja til dem der kommer med indlæg der peger på at i er faldet på cykel ja, i burde vist ikke være på et forum.
Men hvilke mærke mysli er godt og sundt? for dem jeg finder er normalt fyldt med sukker.

Rambo-Ringsted skrev:Fordi min bror er rigtig god til at kræve penge ind som folk skylder ham, så vi er begyndt at kalde ham for jøden. og han æder nogle gange havregryn 3 gange om dagen og han fungere generelt ikke hvis han ikke får dem til morgenmad, og da han er rigtig nærrig oveni så kom navnet jøde-gryn af sig selv da det jo også er en sindsygt billig måde at få en god omgang solid og mættende portion mad på.

Rambo-Ringsted skrev:det med gryn i en shake har jeg prøvet, man får bare det hele i en stor klump til aller aller sidst desværre
men hvor får man så isis musli henne?

Biiver skrev:Nu er jeg selv jøde og må indrømme, jeg ikke tager det tungt.
Når det så er sagt, burde du måske overveje, hvordan du begår dig på et offentligt forum. Hvis du ikke forstår, hvorfor folk ikke svarer seriøst på sådan et indlæg, må du vidst hellere se indad

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster