Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ChristianR skrev:Nej.

boosie skrev:Nu har jeg levet af burger king og pizza næsten hele ugen, fordi jeg ikke har orket at lave mad mere end 3 gange. Og puha jeg føler mig fed, kender i det ? hvad plejer i at gøre for at få følelsen væk ?

boosie skrev:Hmm kunne måske også skrive grunden til at jeg har levet af junk, det er fordi jeg har læst til eksamen. Men det vel ingen undskyldning!

boosie skrev:Hmm kunne måske også skrive grunden til at jeg har levet af junk, det er fordi jeg har læst til eksamen. Men det vel ingen undskyldning!

boosie skrev:ChristianR skrev:Nej.
Ej hvor vildt kunne du virkelig selv komme op med sådan et svar?

CaliWali skrev:Nej. Grunden til dette er nok, at jeg aldrig er for doven til og lave mad, så jeg ender aldrig med, at spise junk i en hel uge.
Man the fuck up! Tror du Jay Cutler orker at lave mat hver dag? - nej, men han gør det alligevel.
. Men er enig med dig, hvis man vil opnå resultater må man simpelthen bare tage sig sammen og sætte tid af til madlavningen.
thepur skrev:CaliWali skrev:Nej. Grunden til dette er nok, at jeg aldrig er for doven til og lave mad, så jeg ender aldrig med, at spise junk i en hel uge.
Man the fuck up! Tror du Jay Cutler orker at lave mat hver dag? - nej, men han gør det alligevel.
Mener vist han, og mange andre bodybuildere, får deres kæreste/kone til at lave deres mad. Synes ihvertfald jeg har set det flere gange i diverse bb film, men de står vel også for madlavningen selv engang imellem. Men er enig med dig, hvis man vil opnå resultater må man simpelthen bare tage sig sammen og sætte tid af til madlavningen.

ChristianR skrev:boosie skrev:ChristianR skrev:Nej.
Ej hvor vildt kunne du virkelig selv komme op med sådan et svar?
Tal pænt Jeg svarer på det, du spørger om. Det er ikke min skyld, du ikke kan formulere et spørgsmål bedre. Fint du sidenhen har tilføjet endnu et spørgsmål.

Forcedreps skrev:thepur skrev:CaliWali skrev:Nej. Grunden til dette er nok, at jeg aldrig er for doven til og lave mad, så jeg ender aldrig med, at spise junk i en hel uge.
Mener vist han, og mange andre bodybuildere, får deres kæreste/kone til at lave deres mad. Synes ihvertfald jeg har set det flere gange i diverse bb film, men de står vel også for madlavningen selv engang imellem. Men er enig med dig, hvis man vil opnå resultater må man simpelthen bare tage sig sammen og sætte tid af til madlavningen.
Det kan da godt være Jay Cutler's kone nogle gange laver maden ligesom i et normalt ægteskab, men generelt sørger han jo selv for det.

boosie skrev:Men det vel ingen undskyldning!

Asomugha skrev:Mon ikke Jay Cutler og de andre bbere har et kokke-team der står for madlavningen ligesom planlægningen af så mange andre ting i forbindelse med deres træning, kunne ikke forestille mig han stod for det helt selv.

boosie skrev:Nu har jeg levet af burger king og pizza næsten hele ugen, fordi jeg ikke har orket at lave mad mere end 3 gange. Og puha jeg føler mig fed, kender i det ?

boosie skrev:Nu har jeg levet af burger king og pizza næsten hele ugen, fordi jeg ikke har orket at lave mad mere end 3 gange. Og puha jeg føler mig fed, kender i det ? hvad plejer i at gøre for at få følelsen væk ?

Saddydj skrev:boosie skrev:Hmm kunne måske også skrive grunden til at jeg har levet af junk, det er fordi jeg har læst til eksamen. Men det vel ingen undskyldning!
Hvad læser du? Det lyder temmelig tidskrævende.

boosie skrev:hvad plejer i at gøre for at få følelsen væk ?

Helsinghof skrev:Forcedreps skrev:thepur skrev:CaliWali skrev:Nej. Grunden til dette er nok, at jeg aldrig er for doven til og lave mad, så jeg ender aldrig med, at spise junk i en hel uge.
Det kan da godt være Jay Cutler's kone nogle gange laver maden ligesom i et normalt ægteskab, men generelt sørger han jo selv for det.
Oh my, vi lever altså ikke i 60'erne mere..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster