Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

RasmusW skrev:Ovenstående budget? :p
Men jeg går ud fra, at det er som det plejer - kan du samle den selv sparer du en helvedes masse i forhold til at få den spritny og ready to go. Omvendt skal du så bare til det trælse når du får delene kastet ind ad døren
SHG plejede at være the place to be, men det ser vist ikke ud til at eksistere længere. Men der er jo rigeligt at tage af.
Kan dog ikke anbefale Føniks computer - det tog dem en måned at reparere en ødelagt blæser - da jeg modtog den havde de limet den sammen med bundkortet med trælim.... 499,- i omkostninger + en ny blæser

G.I Joe skrev:hold dig LANGT væk fra mm vision - de er et helvede at handle med og deres grej er noget hø, sidder selv med en vision pc, de havde sat ledningerne til kabinettet forkert, installeret halvdelen af softwaren jeg købte og pcen går ofte bluescreen

G.I Joe skrev:hold dig LANGT væk fra mm vision - de er et helvede at handle med og deres grej er noget hø, sidder selv med en vision pc, de havde sat ledningerne til kabinettet forkert, installeret halvdelen af softwaren jeg købte og pcen går ofte bluescreen

Lentz skrev:Jeg har stortset kun hørt klager fra MM-visions stationære PC'er.
Og deres kundeservice skulle være endnu ringere.
Til gaming vil jeg tage sharkgaming, aldrig hørt noget negativt hverken om kundeservice eller computere, derudover er deres priser svært at konkurrer mod selv hvis du køber produkterne via EDBpriser.dk og bygger den selv.

godav skrev:Du får meget mere for pengene ved at vælge et SLI eller Crossfire system så det er meget forståeligt.

s0enice skrev:godav skrev:Du får meget mere for pengene ved at vælge et SLI eller Crossfire system så det er meget forståeligt.
Hvordan kan du dog få dig selv til at sige dette - ydelsen bliver ikke dobbelt så god af at sætte 2 grafikkort i.

godav skrev:s0enice skrev:godav skrev:Du får meget mere for pengene ved at vælge et SLI eller Crossfire system så det er meget forståeligt.
Hvordan kan du dog få dig selv til at sige dette - ydelsen bliver ikke dobbelt så god af at sætte 2 grafikkort i.
Jeg tror du skal gå ind og læse lidt forskellige test af de forskellige grafikkort det er på markedet.
Man ser utrolig mange som ikke har specielt meget forstand på hardware der selv vil samle deres PC. Tager vi udgangspunkt i gaming så tror folk de bare skal købe det nyeste grafikkort på markedet for det må jo være det bedste der findes!.
Det er ofte også tilfældet.
Lad os sige dette kort koster 5000 kroner. Så vil du med stor fordel kunne købe 2 kort til 2000-2500 kroner per stk, og så køre disse i SLI eller Crossfire. Og her kan jeg love dig at de kan yde MEGET mere end det enkelte dyre "gode" kort.
Jeg har ingen steder skrevet at det bliver dobbelt så godt, men pris kontra ydelse for du meget mere for pengene hvis du vælge SLI eller Crossfire.
Jeg har bygget mange af disse systemer så jeg ved hvad jeg taler om.

Captain Obvious skrev:Skal til at købe mig en ny pc da den gamle efterhånden er game over. Jeg har ikke fulgt med på markedet i flere år så aner faktisk ikke hvad der rør sig. Jeg har selv skærm så det er bare selve com jeg skal have, har overvejet at købe en færdigbygget, men formoder også de tager en del ekstra for det?
Alternativt kan jeg også selv samle, hvis jeg gør det har jeg selv kabinet. Er der nogen som har lidt råd til om jeg bør gøre det ene eller det andet samt hvad jeg bør købe udfra ovenstående budget?
BodyHack skrev:Du får generelt meget for pengene hos Topdata. F.eks. disse to computere:
6000kr
http://topdata.dk/product.asp?product=8292
6300kr
http://topdata.dk/product.asp?product=8410
Så må 'samle selv' folkene gerne finde noget der er meget billigere og meget bedre.

godav skrev:s0enice skrev:godav skrev:Du får meget mere for pengene ved at vælge et SLI eller Crossfire system så det er meget forståeligt.
Jeg tror du skal gå ind og læse lidt forskellige test af de forskellige grafikkort det er på markedet.
Man ser utrolig mange som ikke har specielt meget forstand på hardware der selv vil samle deres PC. Tager vi udgangspunkt i gaming så tror folk de bare skal købe det nyeste grafikkort på markedet for det må jo være det bedste der findes!.
Det er ofte også tilfældet.
Lad os sige dette kort koster 5000 kroner. Så vil du med stor fordel kunne købe 2 kort til 2000-2500 kroner per stk, og så køre disse i SLI eller Crossfire. Og her kan jeg love dig at de kan yde MEGET mere end det enkelte dyre "gode" kort.
Jeg har ingen steder skrevet at det bliver dobbelt så godt, men pris kontra ydelse for du meget mere for pengene hvis du vælge SLI eller Crossfire.
Jeg har bygget mange af disse systemer så jeg ved hvad jeg taler om.

Alien skrev:Wow dårlige eksempler.
Lad være med at smide penge efter sli eller crossfire (microstuttering). Lad være med at købe grafikkort til 5000 kr. begge løsninger er elendige/dyre hvis der er tale om normal gaming. Køb et kort mellem 1400 og 2100 af den nyeste serie hos enten AMD eller Nvidia. så kan du købe et nyt om et par år og du vil derved få meget mere ud at pengene.
Hvis du vil have kompetent hjælp til at finde en ny gamer pc kunne du oprette en bruger på edbpriser.dk og finde svaret der.
Det Karim skriver virker fornuftigt, dog er ram alt for dyre og med mindre man selv clocker køre de ikke med mere end 1333MHZ alligevel da det er standard. Kingston value ram 8 GB (2x4) er rigeligt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster