Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Overvejede virkelig om det var det værd....

ZinK_ skrev:Fik "blackout" Efter 20 minutter, da vi ankom til "karizma" I Slagelse. Og vågnede op dagen efter til kæmpe overtræk på kortet , som jeg ikke kan huske???? ... Manglede pung(1000 kr) og husnøgle, bilnøgle (1700 kr for at lave) og vågnede op til en overbrækket sengOvervejede virkelig om det var det værd....

ZinK_ skrev:Fik "blackout" Efter 20 minutter, da vi ankom til "karizma" I Slagelse. Og vågnede op dagen efter til kæmpe overtræk på kortet , som jeg ikke kan huske???? ... Manglede pung(1000 kr) og husnøgle, bilnøgle (1700 kr for at lave) og vågnede op til en overbrækket sengOvervejede virkelig om det var det værd....

Moody skrev:Har en gang lavet london bridge med to ungarske strippere på en tagterasse med en af mine venner i århus. Det var pænt fucked

Mzg skrev:Druktur i Rumænien, til EM i junior vægtløftning 2011. Drak mig fuld på hotellet sammen med nogle af de andre danskere og da jeg vågnede dagen efter hatede hele det tyrkiske vægtløfterlandshold på mig. Fandt aldrig rigtig ud af hvorfor da jeg havde blackout det meste af natten pga. deres billige vodka. Kan huske i brudstykker at jeg kom op og skændes med nogle af dem i elevatoren, hvor jeg blev reddet af en af de engelske vægtløftere... Jeg så nogle billeder dagen efter og jeg havde åbenbart hygget mig gevaldigt![]()

hr_bjoern skrev:Jeg håber AMTC kommer med en god historie.

A Menace To Chicken skrev:hr_bjoern skrev:Jeg håber AMTC kommer med en god historie.
.. de mest episke er så langt ude, at folk knap tror på dem.
Vil du høre om dengang jeg kaprede et fly i Sydamerika, eller dengang mig og min makker måtte flygte fra Bornholm i en stjålen båd fra en rasende flok kristne?

. Jeg er træt, fuld og lugter langt væk af sprut.
Hvor heldig kan man være..

Bash skrev:Jeg kan godt være med her![]()
Under min tid som rejseleder har jeg ikke altid haft lige meget fornuft.
Seancen udspiller sig i Egypten, hvor min kollega og jeg er taget i byen for at score. Han er dansk/egypter, og utrolig god til at falde i snak med folk (inkl. damer). Han har så været en slem dreng, og inviteret nogle af vores gæster i byen (det er fy-fy, firmapolitik) og ikke overraskende er det to søde piger på 20-22 år. Vi snakker, pjatter og spiller billard med tøserne. Egentlig var jeg ikke i humør til det store, men som aftenen skrider frem (læs: Jeg bliver mere fuld) så kan jeg mærke at pigerne ikke har den store interesse for min kollega. Han bliver irriteret over det, og vælger at tage en taxa hjem.
Pigerne og jeg hygger videre, og inden jeg ser mig om er klokken 5 om morgenen, og jeg skal op på arbejde om 3 timer. Jeg beslutter mig for at være en gentleman, foreslår at tage hjem, og får fat i en taxa. Normalt ville jeg bare lade dem køre for sig selv, men da det er Egypten, klokken er mange, og de er to kønne unge piger vælger jeg for en sikkerhedsskyld at tage med dem hen til deres hotel, for derefter at fortsætte med taxaen hjem til min lejlighed. Et mirakel at jeg stadig har så meget kognitiv tankegang, for på daværende tidspunkt har jeg dobbeltsyn.
Da vi ankommer til hotellet siger jeg godnat, og de spørger om jeg ikke har lyst til at komme med op på værelset. Normalt har jeg rimelig høj arbejdsmoral (hmm) og ved at det er fyringsgrundlag, men da fisse>fornuft, og efterhånden er nået op på alkohol proCENTER takker jeg ja.
Ca. 10 m inden vi når deres værelse, og med en rejsning der kunne opretholde cirkus arena under orkanstyrker, bliver vi mødt af hotellets vagt, som genkender mig fra tidligere hotelbesøg i arbejdsregi. Han forklarer mig at det er fy-fy, det må jeg ikke, at han ringer efter min chef osv. Vi kommer i skænderi, og det ender med at jeg styrter ud i receptionen for at snakke med frontoffice manageren. Ham begynder jeg så også højlydt at diskutere med, nævner at jeg er en "meget vigtig person, og jeg skal komme efter ham", forsøger at prutte om prisen på et ekstra værelse, kalder ham en "cock-blocker" og andet dumt. Han giver sig ikke, og da vagten begynder at se urolig ud må jeg forklare pigerne at det ikke bliver til noget. På nuværende tidspunkt er der 2 timer til at jeg skal op på arbejde.
Jeg tager hjem og får knapt lukket et øje inden jeg skal op igen. Til min rædsel opdager jeg så at jeg skal spendere det meste af formiddagen på det hotel hvor ovenstående seance netop har foregået. Jeg er træt, fuld og lugter langt væk af sprut.
Men, her stopper historien ikke. Ca. 1 time ind i hotelbesøget kommer min chef til syne i receptionen. Mit hjerte sidder i halsen, og jeg går i panik. Jeg når lige at tænke, at hun har fået et opkald omkring i nat og hun er her for at sende mig hjem. Ikke fra arbejde, men fra landet. Jeg gemmer mig på toilettet der er i nærheden, og kæmper en brav kamp for ikke at falde i søvn.
30 min senere kommer jeg ud, og i ren paranoia over at hun til hver en tid kan komme hen til receptionsområdet hvor jeg sidder, går jeg en tur rundt om poolen. Her bliver jeg mødt af gæster der lige skal fortælle mig hele deres livshistorie. De nævner at jeg ser lidt træt ud. "Ja" svarer jeg, og går min vej.
...Tilbage på kontoret møder jeg min chef, og hun kalder mig ind på kontoret. Jeg når lige at tænke på alle de mennesker jeg skal sige farvel til, inden hun sender mig hjem.
Det hun bare ville fortælle mig, var at hotellets frontoffice manager var blevet fyret, da det var blevet opdaget at han brugte en alt for lav vekslekurs, når han vekslede for gæsterne, og beholdte differencen selv. Hotellets direktør havde sendt ham hjem med øjeblikkelig varsel - og han havde åbenbart ikke nået at fortælle nogen om mig og de to piger til nogen, for jeg hørte aldrig noget om det![]()
Hvor heldig kan man være..

](./images/smilies/wallbash.gif)

Nick9000 skrev:A Menace To Chicken skrev:hr_bjoern skrev:Jeg håber AMTC kommer med en god historie.
.. de mest episke er så langt ude, at folk knap tror på dem.
Vil du høre om dengang jeg kaprede et fly i Sydamerika, eller dengang mig og min makker måtte flygte fra Bornholm i en stjålen båd fra en rasende flok kristne?
Bornholm først, Sydamerika bagefter!

Larsjensen skrev:1.stk psykopat haha

A Menace To Chicken skrev:Larsjensen skrev:1.stk psykopat haha
.. jep. Min interesse for bodybuilding, var ikke den eneste grund til at jeg satte proppen i flasken og lagde stofferne på hylden. Men minderne og de deraf følgende historier er nu grineren nok, min plejedatters favorit er flykapringen.

A Menace To Chicken skrev:Larsjensen skrev:1.stk psykopat haha
.. jep. Min interesse for bodybuilding, var ikke den eneste grund til at jeg satte proppen i flasken og lagde stofferne på hylden. Men minderne og de deraf følgende historier er nu grineren nok, min plejedatters favorit er flykapringen.

Larsjensen skrev:1.stk psykopat haha

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster