Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

livebig55 skrev:ville ik får nogen penge sum stoppe med at træne, det er mit frirum fra verden

marc0911 skrev:tror vi snakker flere mio ( og det er ikke pis )
træning er der hvor jeg slapper af og får mit daglige break fra omverden
og derefter ville jeg få 1½-2 timer ekstra dagligt så det vil også koste penge at undeholde mig
Det er jo meget tid man lige pludselig får tilovers.

!!

marc0911 skrev:tror vi snakker flere mio ( og det er ikke pis )
og derefter ville jeg få 1½-2 timer ekstra dagligt så det vil også koste penge at undeholde mig

Friche skrev:livebig55 skrev:ville ik får nogen penge sum stoppe med at træne, det er mit frirum fra verden
Det er kun et år du skulle undvære træning.
Jeg retter lige første post så det ikke kun fremgår af underoverskriften

8800 skrev:Hmm før eller efter skat? 600.000 tænker jeg umiddelbart. Før skat.

Friche skrev:8800 skrev:Hmm før eller efter skat? 600.000 tænker jeg umiddelbart. Før skat.
Vi snakker skattefritDet er i hvert fald mit udgangspunkt. Noget specielt pengene skulle gå til? 600.000 er meget konkret jo

8800 skrev:Friche skrev:8800 skrev:Hmm før eller efter skat? 600.000 tænker jeg umiddelbart. Før skat.
Vi snakker skattefritDet er i hvert fald mit udgangspunkt. Noget specielt pengene skulle gå til? 600.000 er meget konkret jo
En månedsløn på 50.000 modsvarer ofte et job som nyuddannet, hvor du ikke har nogen fritid![]()
Men altså det er svært at sætte pris på træning. Dog ville man jo for 600.000 kunne gøre rigtig mange gode ting.

Friche skrev:8800 skrev:Friche skrev:8800 skrev:Hmm før eller efter skat? 600.000 tænker jeg umiddelbart. Før skat.
En månedsløn på 50.000 modsvarer ofte et job som nyuddannet, hvor du ikke har nogen fritid![]()
Men altså det er svært at sætte pris på træning. Dog ville man jo for 600.000 kunne gøre rigtig mange gode ting.
Jeg er virkeligt også selv i tvivl hvis jeg selv stod i situationen, jeg tror jeg ligger på en million ca.

Dingo skrev:Det er fandme også svært at sige. Det er så nemt at sidde og sige "Det sku jeg have 10 millioner for!!!", men hvis der helt reelt stod en med en taske med 500.000 kr og sagde "det er din hvis du gør det", så tror jeg at man nok ville være lidt mindre kæphøj.

Marcus skrev:marc0911 skrev:tror vi snakker flere mio ( og det er ikke pis )
Jeg har svært ved at tro på det der. Prøv at sætte dig ind i scenariet. Hvis en mand tilbød dig 500.000 kr for ikke at træne i et år, ville du så ikke tage i mod det? Jeg tror de færreste ville sige nej.
Der er jo trods alt også faktorer som muscle memory, som ville gøre det nemmere at komme tilbage igen.

Haak skrev:Gratis McD hele det år... BULK TIME !!!!

Anker skrev:1000 kr. første dag, 2000 kr. anden dag, 4000 kr. tredje dag, 8000 kr. den fjerde dag osv.
Skattefrit ofc.

Friche skrev:Anker skrev:1000 kr. første dag, 2000 kr. anden dag, 4000 kr. tredje dag, 8000 kr. den fjerde dag osv.
Skattefrit ofc.
Det er godt nok mange penge det ender op i

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster