Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Carsten2002 skrev:Finde et højt sted i et tæt befolket område. Sandsynligvis København. Og så lave en lille hule, og så bare sidde der og spise kiks med ost og kigge ned.

MartinFrier skrev:Investere nogle penge i et håndvåben og så tage rundt og henrette nogle af de folk som ikke fortjener livet...
Forkælede møgunger i "my super sweet sixteen" ville være en start![]()
Og ja de skulle jo alligevel snart dø, so whats the point?
Ville gerne dø med tanken om at det var mig som befriede verden fra dem![]()
Yeah i'm sick

hr_bjoern skrev:MartinFrier skrev:Investere nogle penge i et håndvåben og så tage rundt og henrette nogle af de folk som ikke fortjener livet...
Forkælede møgunger i "my super sweet sixteen" ville være en start![]()
Og ja de skulle jo alligevel snart dø, so whats the point?
Ville gerne dø med tanken om at det var mig som befriede verden fra dem![]()
Yeah i'm sick
Samtlige TV3 'reality stjerner' vil også være et bud.
Så kan man ligeså godt være lidt barbarisk og udvælge samtlige variationer af slagvåben fra Bauhaus.

MartinFrier skrev:BTW, ville det så (i teorien) gøre nogen forskel at tage krudt?
Så vidt jeg har forstået er der vidst noget med henfaldstider, som vidst nok varer et par dage? eller er det bare mig som er helt væk?

SienZ skrev:MartinFrier skrev:BTW, ville det så (i teorien) gøre nogen forskel at tage krudt?
Så vidt jeg har forstået er der vidst noget med henfaldstider, som vidst nok varer et par dage? eller er det bare mig som er helt væk?
De hurtigste steroider virker inden for ganske kort tid. Vi snakker under en time

Acid skrev:Jeg tror jeg ville... hæve lidt penge på min firma konto
.Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

Carsten2002 skrev:Finde et højt sted i et tæt befolket område. Sandsynligvis København. Og så lave en lille hule, og så bare sidde der og spise kiks med ost og kigge ned.

BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster