http://www.kino.dk/nyheder/2012/09/dans ... -furious-6
Lille eller stor rolle, bare det at vi har en dansk bodybuilder der spiller overfor stjerner som Vin Diesel og The Rock er da for awesome

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

?

Dingo skrev:Er jeg fredagssløv eller er det kun mig der ikke kan se hvordan det, at hans karakter hedder Klaus betyder at hans rolle 'ikke er ubetydelig'?

MortenFF skrev:And I qoute, Dingo: "Et nyt medlem af Vin Diesels gruppe? En "bad ass" håndlanger for en ond bagmand? Eller selveste hovedskurken?"

Mågens skrev:Dingo, Critter har svaret dig.
At han har en rolle der er krediteret med et navn, betyder at han sandsynligvis kommer til at have interaktion med hovedrollerne i filmen, eller have en vis rolle i plottets udvikling. Ellers havde hans involvering bare været krediteret som f.eks. "pizza delivery guy".

Startbuilder skrev:Alle dem som jeg kender der hedder er Klaus er nogle hårdetyper.

MakeMeMonster skrev:Startbuilder skrev:Alle dem som jeg kender der hedder er Klaus er nogle hårdetyper.
Ikke en gang løgn.

kim kold skrev:Hi guys.
Bare lige så der ikke er nogle vilde gætterier vedr min rolle i Fast and Furious 6.
Mit karektere nave er Klaus og jeg er en del af hovedcastet og her mener jeg en forholdsvis vigtigt rolle som er gennemgående i filmen, har også skrevet options kontrakt på de næste 2 Fast and Furious film så skulle det ligesom være på plads:-)
Er pt i London for at filme indtil .15 okt hvor vi tager til tenerife for at filme i 3 uger og derefter tilbage til London hvor vi slutter optagelser d. 22 nov.
Jeg vil prøve så godt jeg kan at opdate min hjemmeside http://www.icekoldproduction.com med billeder og text så godt jeg kan i denne her travle periode, vil også kikke forbi bodubuilding.dk når der er tid:-)
Ha det godt alle sammen og vi ses i biffen d. 24 maj næste år til Fast and Furious 6
Kind Regards
Kim Kold

Morten273 skrev:kim kold skrev:Hi guys.
Bare lige så der ikke er nogle vilde gætterier vedr min rolle i Fast and Furious 6.
Mit karektere nave er Klaus og jeg er en del af hovedcastet og her mener jeg en forholdsvis vigtigt rolle som er gennemgående i filmen, har også skrevet options kontrakt på de næste 2 Fast and Furious film så skulle det ligesom være på plads:-)
Er pt i London for at filme indtil .15 okt hvor vi tager til tenerife for at filme i 3 uger og derefter tilbage til London hvor vi slutter optagelser d. 22 nov.
Jeg vil prøve så godt jeg kan at opdate min hjemmeside http://www.icekoldproduction.com med billeder og text så godt jeg kan i denne her travle periode, vil også kikke forbi bodubuilding.dk når der er tid:-)
Ha det godt alle sammen og vi ses i biffen d. 24 maj næste år til Fast and Furious 6
Kind Regards
Kim Kold
Fedt du selv kommer herind med et par ord! Det er god stil

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

TheCzech skrev:Nice. Godt gået af Kim.
Hele Dennis 2/Teddy Bear kan i øvrigt findes rimelig simpelt på youtube.

kim kold skrev:Hi guys.
Kind Regards
Kim Kold

livebig55 skrev:TheCzech skrev:Nice. Godt gået af Kim.
Hele Dennis 2/Teddy Bear kan i øvrigt findes rimelig simpelt på youtube.
jeg kan ikke finde den

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster