Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bimmer3000 skrev:Syntes det kunne være intressant at se en video omkring cut og bulk, ved der er en masse artikler omkring dette, men kunne også godt se det intressante i at se video omrking de forskellige måde at lave cardio på fx HIIT i og ude for centeret" hvornår man fx skulle benyttes sig af det, osv.
Og så lyder det mega fedt at der vil komme noget bentræning

Ratz skrev:A day in the life of Legend/Bnaz.

..

Træningsduden skrev:Bænkpres med korrekt udførsel og forklaring

Jeks skrev:Træningsduden skrev:Bænkpres med korrekt udførsel og forklaring
+ squat
+ dødløft

Jeks skrev:træningsvideoer med Malke og Nders!
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

awesome skrev:Kunne være sjovt at følge en person fra splejs til trænet...videolog el. lign...men det er nok svært, for hvordan ved man lige om folk som udgangspunkt er dedikerede nok? hehe
ellers har jeg vist ikke noget der ikke er foreslået....Danske fitnessbabes der træner med meget lidt tøj på? hehe

toto_G4M3R skrev:En video der omhandler Periodisering, og går i dybden med hvordan man periodiserer sin træning med volumen, densitet, intensitet, workload, frekvens, og hvad der ellers måtte være af forskellige ting!

RippedInFourWeeks skrev:toto_G4M3R skrev:En video der omhandler Periodisering, og går i dybden med hvordan man periodiserer sin træning med volumen, densitet, intensitet, workload, frekvens, og hvad der ellers måtte være af forskellige ting!
this

J.M.H skrev:awesome skrev:Kunne være sjovt at følge en person fra splejs til trænet...videolog el. lign...men det er nok svært, for hvordan ved man lige om folk som udgangspunkt er dedikerede nok? hehe
ellers har jeg vist ikke noget der ikke er foreslået....Danske fitnessbabes der træner med meget lidt tøj på? hehe
Det første er jeg godt på vej til !

awesome skrev:J.M.H skrev:awesome skrev:Kunne være sjovt at følge en person fra splejs til trænet...videolog el. lign...men det er nok svært, for hvordan ved man lige om folk som udgangspunkt er dedikerede nok? hehe
Det første er jeg godt på vej til !
Cool...:-)...arbejder på et seriøst vægttab pt. og tager et billede om ugen...hvis ellers jeg kan finde ud af det, vil jeg overveje at lave en film, bare med billeder, når jeg når mit mål...

mariaa skrev:En video med en kvinde der kører et bulk. Kunne være interessant fordi man altid kun ser kvinder der cutter

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

A day in the life of Legend eller Bnaz. To modsætninger mødes.
En film med One Man Army aka the Wheelman aka Mr evil wheels.
Måske en samling af flere af personerne herinde, der træner frem mod en sport (håndbold, atletik og football). Så er der (imo) potentiale for lidt bredere udvalg af øvelser, og sjovere løft end blot en omgang skulder/triceps. Desuden er der måske også lidt større tanke bag øvelser og program end blot at musklen skal vokse (f.eks. forskellige spring, sprint øvelser osv).
Bænkpres med korrekt udførsel og forklaring
Gerne videoer med styrkeløftere, deres træningsprogram, tilgang, kost osv osv osv...
Lav noget med de store drenge fra Classic gym i Aalborg! Evt dem der skal til newcomers. Alen B er hardcore!
Interview med Lasse Schulz!
Danske fitnessbabes der træner med meget lidt tøj på? hehe
Mere af Sune Bak eller hvad ham den stærke fyr hedder! lol.. han er klasse
Og interview med Busted måske?
En video med en kvinde der kører et bulk. Kunne være interessant fordi man altid kun ser kvinder der cutter
I det heletaget kunne det være fedt at se nogle bodybuilding videoer der ikke er 10- uger ude fra et show, men dybt inde i offseason- mænd som kvinder.
Træning med "velkendte" personer fra bodybuilding.dk. Ligesom videoen fra Target Fitness med Dingo og Nikolaj.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster