Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Niller_ skrev:Hej bodybuildere..
Jeg har det problem, at min svigermor synes jeg er blevet for stor, samt at der er nogen der tror jeg tager steroider. :/
Er der andre der har haft det problem?
Jeg er 182 stor vejer 83 og har et fedtprocent på omkring de 13-14 stykker..
Jeg var før nede på de 70 inden jeg trænede, så har taget de 15 kg på af muskler og lidt fedt, og den udvikling har min svigerfamilie set. Mine forældre synes det ser godt ud, men de synes det bliver for stort. Med de mål, er jeg for stor? Har selv planer om at komme op over de 90, og så cutte fedt ned.. Er det for stort?
Primære mål: Ikke stor, men meget markeret og bredskuldret..

Jeg har det problem, at min svigermor synes jeg er blevet for stor, samt at der er nogen der tror jeg tager steroider. :/
Jeg var før nede på de 70 inden jeg trænede, så har taget de 15 kg på af muskler og lidt fedt, og den udvikling har min svigerfamilie set. Mine forældre synes det ser godt ud, men de synes det bliver for stort. Med de mål, er jeg for stor? Har selv planer om at komme op over de 90, og så cutte fedt ned.. Er det for stort?

JannikJ skrev:Nej du for lille...

Casper.S skrev:Din svigermor, der sikkert er en overvægtig, kage-ædende, ulækker, gammel kone, på vej mod diabetes og andet godt, skal bare holde sin kæft.

Casper.S skrev:Din svigermor, der sikkert er en overvægtig, kage-ædende, ulækker, gammel kone, på vej mod diabetes og andet godt, skal bare holde sin kæft.

Cazper skrev:Man kan aldrig blive "for stor" i min verden, der er altid nogen der vil tænke anderledes om størrelse end andre, og skid dog hul i hvad de synes, 90% af den danske befolkning er average joes, så fordi du skiller dig ud som du gør er det "unormalt", men det gør det ikke nødvendigvis negativt... Din krop, dine beslutninger, din kæreste har det vel fint nok med det nu du ikke nævner noget med hende?

Morten273 skrev:Casper.S skrev:Din svigermor, der sikkert er en overvægtig, kage-ædende, ulækker, gammel kone, på vej mod diabetes og andet godt, skal bare holde sin kæft.
Tror næppe det bliver mere sandt end det
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

rnrfshj skrev:Shit et luxus problem!![]()
Håber du får det løst! Tror mange har det modsat dig ;)

PeterK skrev:rnrfshj skrev:Shit et luxus problem!![]()
Håber du får det løst! Tror mange har det modsat dig ;)
Modsat som i at svigerforældrene siger: "Nu skal du sgu i gang med at tage nogle steroider! Du vokser jo ikke en skid, knægt"?
I så fald har du helt sikkert ret.

Bone-14 skrev:Hvad skal vi bruge billedet til?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster